בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גלובס 
הרשות השנייה: תוכן שיווקי מוגזם ב"המירוץ למיליון" 

הרשות השנייה: תוכן שיווקי מוגזם ב"המירוץ למיליון"

 
גלובס |
 
לי-אור אברבך, גלובס

הרשות: "בתוכניות ניתנה חשיפה פרסומית החורגת מגבול הסביר למספר חברות" . רשת: אנו חולקים על עמדת הרשות. רשת פעלה עפ"י כללי הרשות השנייה"

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 צילום: Globes 
 
הרשות השנייה פתחה בהליכי הפרה מול זכיינית ערוץ 2 רשת על תוכן שיווקי בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". לאחר בדיקה שנערכה לשני הפרקים הראשנים של התוכנית "קבעה" הרשות השנייה כי "בתוכניות ניתנה חשיפה פרסומית החורגת מגבול הסביר בניגוד לכללי הרשות השנייה למספר חברות, בהן, חברת צים, מלון הרודס, אתר מיני ישראל, חברת הרץ השכרת רכב ורכבת ישראל". אילת מצגר, מנכ"לית הרשות השנייה בפועל, מסרה כי "הרשות מתכוונת לטפל בהפרות אלה בנחישות ולהבהיר לזכיין כי עליו להימנע מהמשך ביצוע הפרות מסוג זה בהמשך העונה". אם יימצא כי אכן מדובר בתוכן שיווקי מוגזם לאחר שימוע שייערך לרשת, הזכיינית עלולה להסתכן באובדן של זמן פרסום בשווי מאות אלפי שקלים. מרשת נמסר בתגובה: "אנו חולקים על עמדת הרשות כי החשיפה לחברות המסחריות חרגה מגבול הסביר. רשת פעלה ופועלת על-פי כללי הרשות השנייה".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by