בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גלובס 
"כלבוטק" צלחה את המעבר לערוץ 10: השיגה 23.5% צפייה 

"כלבוטק" צלחה את המעבר לערוץ 10: השיגה 23.5% צפייה

 
גלובס |
 
לי-אור אברבך, גלובס

תוכנית התחקירים של רפי גינת, ששודרה אמש לראשונה בערוץ 10, התברגה בראש טבלת הרייטינג . "אחד נגד 100" ששודרה במקביל בערוץ 2 רשמה 20.3%

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 צילום: Globes 
 
פרק פתיחת העונה של "כלבוטק" – לראשונה בערוץ 10 – הוביל את טבלת הרייטינג אמש (ד') ועלה אף על השקת העונה הקודמת ששודרה בערוץ 2. תחקיר שמן הזית של רפי גינת השיג 23.5% צפייה, כך על-פי נתונים ראשוניים. התוכנית גברה על "אחד נגד 100", ששודרה בזכיינית ערוץ 2 רשת והניבה 20.3%, וגם על משחק הכדורגל בליגת האלופות ששודר אחר-כך והשיג 19.8% צפייה. גם התוכנית של ליטל שוורץ "חברות" (בהפקת ניהול פלוס), שעלתה אתמול לראשונה בערוץ 10, הגיעה לנתון מוצלח ביותר של 17.5% צפייה. רשת נערכה למלחמה מול "כלבוטק" והחליטה לא לשדר משדר פרה-יים למשחק בין ריאל מדריד ודורטמונד, והציבה במקום זאת את השעשועון "אחד נגד 100" ללא פרסומות. ועדיין, הצליח גינת - שהפך השנה למנכ"ל ערוץ 10 לאחר כ-13 שנה בזכיינית ערוץ 2 רשת - לגבור על ביתו הקודם. מהדורת החדשות של ערוץ 2 השיגה אתמול 21.3% צפייה, ואילו מהדורת החדשות של ערוץ 10, הושפעה קלות בלבד מהערב המוצלח של הערוץ והגיעה ל-9.8% צפייה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by