בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גלובס 
הקרב על רדיו ירושלים: דרישה לקחת מבן-זקן את הזיכיון 

הקרב על רדיו ירושלים: דרישה לקחת מבן-זקן את הזיכיון

 
גלובס |
 
‎‎לי-אור אברבך‏, גלובס

‎‎קבוצת "רדיו הבירה", שהפסידה במכרז הקודם על התחנה האזורית, טוענת כי הקבוצה שזכתה בו, בראשות ג'קי בן-זקן, לא עמדה בתנאי הזיכיון

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 צילום: Globes 
 
‎‎הרשות השנייה נדרשת שלא להאריך את זיכיון "רדיו ירושלים החדש" ("רדיו הבירה") של ג'קי בן-זקן. אל "גלובס" הגיע מכתב ששלחה הקבוצה שהפסידה במכרז על התחנה האזורית, לרשות השנייה, ובו היא טוענת כי מרגע שזכתה קבוצת "הבירה" בזיכיון, היא לא עמדה במרבית מההתחייבויות שעל בסיסן זכתה. הקבוצה, בראשות מיכה, איציק ועובד לוי, שהפעילה את "רדיו ירושלים" במשך 12 שנה עד שהפסידה במכרז, דורשת לפרסם מכרז חדש לרדיו אזורי בירושלים. כמו כן, היא מאיימת לתבוע פיצוי בגין אובדן הכנסות של 4 שנות שידור. המכתב נשלח באמצעות משרד עורכי-הדין צלרמאיר, פילוסוף, רוזובסקי, צפריר, טוליאדנו ושות'. ‏על-פי הקבוצה, המוגדרת כעת כקבוצה-אחות לזו שהפסידה את המכרז, בזמן שנערך המכרז הגישה קבוצת "רדיו הבירה" הצעה "אשר הובטחו בה גדולות ונצורות, ואשר נכללו בה התחייבויות שעל פניהן נראו כבר בזמנו לא ריאליות. ואולם, הבטחות גדולות ויומרניות אלה של 'רדיו הבירה' שבו את לבם ואת אוזנם של יועצי התוכן ושל חברי מועצת הרשות השנייה, ובעקבות כך נבחרה הצעתה של 'רדיו הבירה' ב-2 בנובמבר 2008 כזוכה". ‏‏על-פי המכתב, "התברר כי הצעתה של 'רדיו הבירה' למכרז הייתה אחיזת-עיניים חסרת כל כיסוי בפועל. התברר כי 'רדיו הבירה' מפרה שוב ושוב ברגל גסה התחייבויות רבות ועיקריות בהצעתה שזכתה לניקוד גבוה. התברר כי מועצת הרשות השנייה נותנת ידה לאורך השנים להפרות בוטות אלה מצד 'רדיו הבירה'".‏ ‏‎‎‏"לוח השידורים השתנה" ‏בין הטענות לאי-עמידה במחויבויות אפשר למצוא גם את העובדה שכאשר ניגשה למכרז, הייתה הקבוצה בנויה מ-6 בעלי מניות לפחות, ואילו זמן לא רב לאחר המכרז השתלט ג'קי בן-זקן על התחנה, וכיום הוא מחזיק בה ב-100%. עוד נטען כי "בהצעת 'רדיו הבירה' הוצעו 9 כתבים (לעומת 3 משרות ב'רדיו ירושלים'), והנה כיום נותרו שני כתבים בלבד; בהצעת 'רדיו הבירה' נזכרו שמותיהם של מנהלים וחברי דירקטוריון בעלי ניסיון, והיא קיבלה על כך ניקוד גבוה. והנה מתברר כי חברי הדירקטוריון הוחלפו, מנכ"ל התחנה הוחלף סמוך לאחר הזכייה". ‏‏עוד נטען כי לוח השידורים "השתנה ללא היכר" ממה שהוצע, ומתכונת שידורים "זוגית-קוטבית" שהובטחה לא התקיימה בפועל - זאת למרות שעליה קיבלה הקבוצה ניקוד גבוה במכרז. כמו כן, קוצץ מספר שעות השידור, ניידת שידור לא נרכשה, ועל כל אלה "מועצת הרשות השנייה מחלה". ‏מהרשות השנייה נמסר כי "הבקשה של 'רדיו הבירה' להארכת זיכיון תבחן על-ידי הרשות על כל היבטיה. ככל שאושרו לתחנה שינויים לגבי פעילותה, הם אושרו תוך זיקה להצעה המכרזית המקורית של התחנה". ‏ב"רדיו ירושלים החדש" לא הגיבו. ‏‎‎‏
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by