בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גלובס 
רייטינג: אחוזי צפייה נמוכים לערב הראשון של שידורי התעמולה 

רייטינג: אחוזי צפייה נמוכים לערב הראשון של שידורי התעמולה

 
גלובס |
 
לי-אור אברבך, גלובס

תעמולת הבחירות רשמה אמש בערוץ 2 רייטינג של 7.5%, בערוץ 10 רייטינג של 9.2%, ואילו בערוץ 1 - שם שודרה בשעה 22:00 - רייטינג של 4.5% בלבד

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 צילום: Globes 
 

אחוזי צפייה נמוכים לערב הראשון של שידורי התעמולה לבחירות 2013. תעמולת הבחירות רשמה אמש (ג') בערוץ 2 רייטינג של 7.5%, בערוץ 10 (שם שודרה בשעה 18:00) רייטינג של 9.2%, ואילו בערוץ 1 (שם שודרה בשעה 22:00) 4.5% בלבד.

מדובר בנתון מצטבר דומה לזה של מערכת הבחירות בשנת 2009, אז צפו בממוצע 20.8% ממשקי-הבית היהודיים בתעמולה - אף יותר מהבחירות שלפני כן, אז זכתה התעמולה ב-19.6%. ב-2003, בערב הפותח, התחברו למסך כ-21%.

ואולם, מעקב אחר הרגלי הצפייה בתשדירים אלה מראה כי לאחר שהישראלים מבינים את העיקרון, הם מכבים את הטלוויזיה.

בעוד שבשנת 2003 נחשפו (צפו לפחות 5 דקות) כ-68% מהציבור הבוגר (18+) הכללי במדינה לתשדיר אחד לפחות, ירד הנתון בבחירות 2009 לכמחצית מהאוכלוסייה בלבד. רק 40.1% מהציבור הבוגר צפה ב-10 תשדירים ומעלה, לעומת כ-49% ב-2003 ו-45% ב-2006.

עוד אתמול בצפייה: "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה בנתונים הגבוהים מאוד עם 39%, ומהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 רושמת 29.7% צפייה. נתון מרשים ביותר היה אתמול ל"תוכנית חיסכון". מדובר בשיא צפייה לתוכנית של חברת החדשות, שהגיעה ל-23.5%.

הסערה הביאה צופים רבים גם אל ערוץ 10. שם נרשמו נתונים גבוהים ל"המקור" עם רביב דרוקר - 10%, מהדורת החדשות של הערוץ רשמה 12.8%, ואילו מהדורת "מבט" בערוץ 1 הגיעה ל-6.7% צפייה.

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by