בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק  
טל ברמן ואביעד קיסוס יובילו את הקמפיין של אקו99 
 
 יובילו את הקמפיין. ברמן וקיסוס    צילום: יח"צ    
פרסום ושיווק  |
 

תחנת הרדיו האזורית שעלתה לשידור לפני שנתיים תבסס קמפיין חדש על הטאלנטים שלה, שמגישים תכנית רדיו יחד כבר קרוב לעשר שנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 

תחנת הרדיו אקו 99FM יוצאת בקמפיין חדש שיבוסס על תכנית הבוקר של שני הטאלנטים הבולטים שלה, טל ברמן ואביעד קיסוס, ותכניתם תודגש בנפרד משאר יום השידורים של התחנה. השניים מגישים תכנית יחד מאז שנת 2002, ולרדיו אקו עברו עם הקמתה לפני כשלוש שנים.

 

הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, יכלול שלטי חוצות ופרסומים בתחנת הרדיו תחת הסלוגן "טל ואביעד כל בוקר, מוזיקה מעולה כל היום". לתכנית הבוקר למעלה מ-156 אלף מאזינים, ובתחנה מבקשים למשוך באמצעותם מאזינים נוספים.

 

"הקמפיין מציג את תמצית הרדיו שלנו במשפט - כל בוקר טל ברמן ואביעד קיסוס, תכנית הבוקר המאוזנת ביותר, לצד מוזיקה מעולה לאורך כל היום בשילוב האג'נדה הסביבתית השזורה כחוט השני בלוח המשדרים", אומרת מישל קרמרמן, מנכ"ל אקו 99FM. "אחר מהלך חדירה מוצלח שנמשך כשנתיים, במהלכו השגנו נתוני האזנה גבוהים, המטרה בקמפיין זה הינה לחזק את המאזינים הקיימים ולפנות למעגלים נוספים".

  

התחנה עלתה לאוויר לאחר שקבוצת "רדיו ללא הפסקה" זכתה במרכז להפעלת תחנת הרדיו באזור השרון. זוהי תחנת הרדיו השלישית של הקבוצה, המחזיקה גם ב"רדיו ללא הפסקה" בתדר 103FM וב"צפון ללא הפסקה" בתדר 104.5FM.

 

אקו 99FM רשמה הישגים מרשימים מאז השקתה בסוף שנת 2009, והיא הציגה עלייה של מעל 50% בסקר TGI האחרון והפכה תוך פחות משנתיים לתחנה השלישית בגודלה ברדיו האזורי. התחנה זכתה בשני פרסים בשנה הקודמת, "תכנית המלל הטובה ביותר" מטעם אגודת העיתונאים בכנס אילת ובפרס "פראט" לתקשורת בנושאי סביבה.

 

 

>> נענע10 ברנז'ה גם בפייסבוק

media@nana10.net.il

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by