בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
קמפיין מודעות לסרטן השד "יעלים" את רמקול ימין 
 
 "המאזינים ירגישו שמשהו "לא תקין" בשידור". סרט ורוד    צילום: אימג' בנק / Getty Images    
פרסום ושיווק |
 

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין מודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד באמצעות משרד הפרסום גיתם. בתכנית: להשתיק למשך דקה את רמקול ימין בשידורי תחנות הרדיו

 
 
 
 
 
 
 
 
 

האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הפרסום "גיתם BBDO" ישתפו פעולה עם מבחר תחנות רדיו בישראל ויעלו קמפיין ייחודי במטרה להגביר את המודעות לביצוע בדיקת ממוגרפיה מעל גיל 50 לגילוי מוקדם של סרטן השד. במסגרת הקמפיין, "יושתק" אחד הרמקולים בשידורי הרדיו.

 
 

ביום ראשון הקרוב, בשעה 8:00, דקת השידור הראשונה לאחר מהדורת החדשות תשודר רק ברמקול ימין. לאחר דקת השידור ברמקול ימין, יוחזר השידור לשני הרמקולים ותוקרא הודעה המתייחסת לבדיקת הממוגרפיה, שתיפתח במילים "ככה זה מרגיש כשמאבדים צד אחד".

 

בין תחנות הרדיו שישתתפו בקמפיין נמצאות גלי צה"ל וגלגל"צ, רדיו ללא הפסקה, רדיו ת"א, רדיוס, רדיו אקו 99, רדיו קול רגע ותחנות אזוריות נוספות.

 

"המטרה היתה לעשות שימוש במדיה הקולית על מנת להמחיש את הסיכון שבהתעלמות מביצוע בדיקת ממוגרפיה אחת לשנתיים", אומר גיא בר, מנהל קריאטיב ראשי בגיתם BBDO. "המאזינים ירגישו שמשהו "לא תקין" בשידור והודעת האגודה למלחמה בסרטן, שבאה לאחר מכן, מחברת את המאזינות לעולם התוכן של המסר והחוויה המוחשיים".

 

לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, "האגודה למלחמה בסרטן משתתפת במהלך חודש המודעות לסרטן השד - וגם לאחריו - בפעילויות הסברה ובמיזמים שונים, שמטרתם העלאת המודעות למחלה בקרב הציבור."

 

 

>> נענע10 ברנז'ה גם בפייסבוק


media@nana10.net.il

 

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by