בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מסביב לשכונה 
צהוב עולה? ב"ניוז קורפ" שוקלים להקים 'ערוץ משפחת סימפסון' 
 
מסביב לשכונה |
 

בתאגיד המדיה חושבים על דרכים למקסם את הרווחים מהסדרה המצליחה, ואחד הרעיונות הוא ערוץ שידורים אשר יוקדש אך רק לה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ברשת "פוקס" האמריקאית תעלה בקרוב העונה ה-23 של "משפחת סימפסון", והתכנית לא מראה סימנים של האטה. בתאגיד המדיה "ניוז קורפ" המחזיק בחברה שמפעילה את "פוקס" שוקלים עתה להקדיש לתכנית ערוץ שלם שישדר רק אותה, וזאת מתוך כוונה למקסם את האפשרויות הכלכליות הטמונות בתכנית.

 

סמנכ"ל התפעול של "ניוז קורפ", צ'ייס קארי, חשף את הרעיון בכנס מדיה תקשורת ובידור שנערך ביום שלישי בבברלי-הילס מטעם "בנק אוף אמריקה".

 

בדברים שנשא אמר קארי כי למרות הוותק של התכנית, בחברה לא רואים ירידה ברווחים של "משפחת סימפסון" וכי הם עורכים דיונים פנימיים באשר לאפשרויות ליצור ממנה רווחים נוספים.

 

בפני "ניוז קורפ" עומדת בנושא זה בעיה חוזית שכן מכיוון שהתכנית עדיין מופקת הם נמצאים ב"מעל מכירות ראשון" והחוזים עליהם הם חתומים עם גופי השידור השונים עדיין בתוקף, וימנעו מהם לבסס פלטפורמת שידורים חדשה. ברגע שהפקת התכנית תסתיים יוכלו בתאגיד להתחיל ב"מעגל מכירות שני" של התכנית ככזו שסיימה את שידוריה ולהקים פלטפורמת שידורים חדשה ובמקביל לחתום על חוזי הפצה חדשים.

 

קארי אמר כי באחריותה של "ניוז קורפ" לבחון את כל הדרכים בהן ניתן לנצל את ספריית הפרקים של התכנית, אותה כינה "ייחודית בטלוויזיה ובעלת נפח שאין כדוגמתו". שווי הזיכיונות של "משפחת סימפסון" מוערך בכמליארד דולר,  וההערכות הן כי רק המוצרים הנלווים לסדרה מכניסים ל"ניוז קורפ" כ-750 מליון דולר בשנה. סרט הקולנוע של "משפחת סימפסון" לבדו הרוויח יותר מחי מליארד דולר ברחבי העולם.

 

למורת רוחם של הכתבים שהגיעו לכנס בו דיבר סמנכ"ל התפעול של "ניו קורפ", בדיונים לא עלה כלל נושא שערוריית "ניוז אוף דה וורלד", מהמכות הקשות ביותר שידע תאגיד "ניוז קורפ" שבבעלות רופרט מרדוק.

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by