בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
דנקנר סוגר רבעון ב"מעריב": הפסד תפעולי של 34 מיליון שקל 
 
תקשורת |
 

"מעריב": "הקיטון בהכנסות בתקופות המדווחות הינו עקב ירידה בכלל ההכנסות מודעות, הפצה, מנויים ודפוס"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חברת "מעריב" פרסמה אתמול (חמישי) דו"ח תקופתי לרבעון השני של 2011 ובו הציגה הפסדים כספיים. "מעריב" דווחה על הכנסות של 70.9 מיליון ש"ח, ירידה של 17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו עמדו ההכנסות על 82.7 מיליון ש"ח.

 

"לחברה נבעו הפסדים לאחר מס והפסדים מפעולות רגילות וכן תזרימי מזומנים שליליים מפעילות שוטפת", נכתב בדו"ח, "הקיטון בהכנסות בתקופות המדווחות הינו עקב ירידה בכלל ההכנסות מודעות, הפצה, מנויים ודפוס". ב"מעריב" הסבירו גם כי "בעקבות ההרעה במצבה התזרימי של החברה נוצר מחסור בנייר שגרם להקטנה בגודל העיתון היומי והמקומונים ולויתור על עבודות חוץ בדפוס".

 

לפי דיווחי החברה, הונה העצמי באותו רבעון הסתכם ב-136.5 מליון ש"ח. לצורך השוואה, ברבעון המקביל אשתקד עמדה החברה בגרעון של יותר מ-30 מליון ש"ח. לפי הדיווח של החברה,  ההפסדים במחצית הראשונה של שנת 2011 צומצמו ל-15.6 מיליון שקל לעומת 33 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

 

כמו כן מסרה "מעריב" כי היא בוחנת יישום של צעדי התייעלות בתחומי הייצור, התפעול וההפצה ומערכות המידע. בכוונת החברה לבצע איחוד פעילויות כמו גם חלוקה מחדש של תחומי האחריות של גורמים שונים בחברה, "במטרה להביא לשיפור בתזרים המזומנים ובתוצאות הכספיות של החברה בטווח הזמן הארוך.

 

תפילת מעריב: העיתון השלישי בגודלו משנה כיוון >>>

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by