בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מוקש נוסף נוטרל: ynet ישתתף במדרוג אתרי האינטרנט  
 
 עורך ynet יון פדר    צילום: יח''צ ynet, בועז אופנהיים    
פרסום ושיווק |
 

לאחר התנגדות עיקשת שנמשכה ארבע שנים, אתר ynet הודיע כי ישתתף בתהליכי ועדת המדרוג ברשת שתבחן את הרייטינג באתרי האינטרנט הישראליים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לאחר התנגדות עיקשת שנמשכה ארבע שנים, אתר ynet הודיע אתמול כי ישתתף בתהליכי מועדת המדרוג ברשת שתבחן את הרייטינג באתרי האינטרנט הישראליים. אתר "וואלה" הודיע כבר לפי מספר חודשים על הצטרפותו, ועם הסכמת שני האתרים הגדולים לשתף פעולה עם הוועדה נראה כי המדידה מוכנה לצאת לדרך.

 

התהליך הארוך החל עוד ב-2008 עם זכייתה של חברת" גמיוז" בשיתוף "Market Watch" במכרז ביצוע את המדידה. משרד הממונה על ההגבלים העסקיים אישר לפני שנה את הקמת ועדת המדרוג לאינטרנט והאישור ניתן לתקופה של 3 שנים. מנכ"ל נענע10 ומסה, גיא אלון אליאב, אמר עם החלטת הממונה על הגבלים כי "החברה מברכת על החלטת הממונה ומאמינה כי מדידה מדעית של שיעורי החשיפה של כל אתר ואתר והגברת השקיפות תסייע למפרסמים להקצות בצורה טובה יותר את תקציבי הפרסום". אליאב הוסיף כי "מסה קוראת לכל אתרי האינטרנט בישראל להצטרף למדידה ולעודד פתיחת תחרות אמיתית המבוססת על נתוני אמת", אמר אליאב.

 

לצורך המדידה הוקמה עמותה בה חברים כ-30 אתרי אינטרנט וחברות פרסום, והם גם אלה שיממנו את פעילות המדידה: 70% ישלמו אתרי האינטרנט ו-30% ישלמו משרדי הפרסום. המשוכה היחידה שעמדה בפני המדידה היא התנגדות שני האתרים הגדולים ולפי הפרסומים מהות ההתנגדות הייתה על רקע פעילות המימון.

 

"אין ספק שהצטרפות ynet מאפשרת השקה חלקה של המדידה. השקיפות עבור המפרסם והפרסומאי, לצד יצירת מערכת מידע סטנדרטית שמספקת את הנתונים, מהווים סממנים חיוביים לבשלות המסחרית של שוק האינטרנט", אמר היום מנכ"ל ynet אבי בן טל, והוסיף כי "אנו מאוד מקווים כי המערכת שנבחרה אכן תוכל להוות סטנדרט שמייצג נאמנה את הגודל האמיתי של האתרים בכל המדדים הרלוונטיים".

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by