בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
בשטראוס זעמו, וב"שלמור-אבנון-עמיחי" פיטרו עובדים בשל חשיפת חזה נשי בקמפייין 
 
פרסום ושיווק |
 

כמה מעובדי האינטראקטיב של המשרד שהיו מעורבים בקמפיין פוטרו בשל השתלת קוד סודי המאפשר לאחת מהדמויות המצוירות לחשוף חזה ולכלב המופיע בתמונה להטיל את מימיו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

פיטורים במשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי" בעקבות בדיחה פנימית ששתלו אנשי קריאייטיב של המשרד בקמפיין של "שטראוס" למשקה הבוקר של המותג "דנונה".

 

בקמפיין האינטרנטי, הבנוי מקטע אנימציה, הושתל קוד סודי המאפשר באמצעות עשר לחיצות רצופות לגרום לאחת מהדמויות המצוירות לחשוף חזה ולכלב המופיע בתמונה להטיל את מימיו. עם דליפת מעשה הקונדס של המפרסמים לתקשורת, מיהרו ב"שטראוס" להסיר את הקמפיין מהאתר ומסרו כי מדובר בחבלה. בקטע השנוי במחלוקת ניתן לצפות בבלוג "חדר 404".

 

המקרה החריג עורר את זעמם של אנשי "שטראוס" ובעקבותיו פתחה הנהלת "שלמור אבנון עמיחי" בתחקיר פנימי של המקרה ובעקבותיו, כאמור, הוחלט לפטר כמה מעובדי האינטראקטיב של המשרד שהיו מעורבים בקמפיין.

 

משלמור אבנון עמיחי Y&R נמסר בתגובה: "מדובר במעשה קונדס של עובד אחד. אנו מגנים בכל תוקף מעשה מסוג זה שעומד בסתירה גמורה לערכי המשרד ולערכי האנשים העובדים בו, ומהווה פגיעה בכבודנו האישי והמקצועי".

 

הצטרפו לנענע10 ברנז'ה בפייסבוק >>>

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by