בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
שביעות רצון ב-HOT: כחצי מיליון הזמנות ב-VOD ל"TLV – עושים את תל אביב" 
 
תעשייה |
 

לצד נתוני הזמנות הווידאו, ב-HOT מדגישים גם את ההצלחה ברשת החברתית שם 40 אלף איש נמנים עם מעריצי העמוד הרשמי של התכנית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שבועיים מאז עלתה לאוויר העונה השניה של הריאליטי "TLV - עושים את תל אביב", והיום מוסרת HOT נתונים על מספרי הזמנות הווידאו; לפי נתוני החברה נרשמו עד כה כחצי מליון הזמנות ב-HOT VOD לתכנית. העונה הקודמת הסתכמה ב-3 מליון הזמנות.

 

הסדרה משודרת במקביל ב-HOT בידור ישראלי ובערוץ 10, כאשר ב-HOT משודרים מדי שבוע שלושה פרקים חדשים, ובערוץ 10 משודר פרק שבועי אחד. זכויות השידור של הפורמט, שפותח בחברת "אבוט רייף המאירי" בשיתוף יעלי אבנרי ושחר ברלוביץ' וערוץ HOT בידור ישראלי, נמכרו לשש מדינות באירופה.

 

לצד נתוני הזמנות הווידאו, ב-HOT מדגישים גם את ההצלחה ברשת החברתית שם 40 אלף איש נמנים עם מעריצי העמוד הרשמי של התכנית, נוסף על 2,500 מעריצים לעמודים של כוכבי הסדרה שעד לפני שבועות ספורים היו אנונימיים לחלוטין.

 

הסדרה מלווה את ארבעת הצעירים בנסיונותיהם להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת בתל אביב ובין היתר מופיעים בסדרה המגזינים "בלייזר" ו"GO Style", אתר האינטרנט "נענע 10", תוכניות הטלוויזיה "חדשות הבידור" ו"המצעד 7.0", הפקת קדם האירוויזיון, וחברת ההפקות "חברים הפקות" (יובל המבולבל, רינת גבאי ומשה דץ).

 

רינת קליין, מנכ"לית HOT בידור ישראלי: "אנו שמחים שהעונה השנייה של "TLV - עושים את תל אביב" מצליחה לשחזר ואף להתעלות מעל הישגי העונה הראשונה. אנחנו מייחסים חלק נכבד להצלחה הגדולה למשתתפים הנפלאים של העונה החדשה, וכמו כן לעבודה הרבה שאנחנו משקיעים בזירת הפייסבוק והניו-מדיה".

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by