בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
בועות 
 
 שלדון אדלסון    צילום: רויטרס    
תקשורת |
 

ב"ישראל היום" חגגו את הניצחון עם נאום של עמוס רגב ושמפניה ביד • גורם בחינמון: "מדובר בעיתון שמותקף כל הזמן ומכל כיוון, אבל אנחנו את הפידבק שלנו מקבלים מהציבור"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לצלילי השיר "we are the champions" התכנסו היום אחר הצהריים עובדי "ישראל היום" במערכת העיתון להרמת כוסית בראשות העורך הראשי, עמוס רגב, שבירך אותם על הישגיו של "ישראל היום" כפי שעלו היום מסקר TGI. הסקר הראה הבוקר באופן חד משמעי כי "ישראל היום" הוא העיתון הנקרא ביותר בישראל, וכי הפער אל מול "ידיעות אחרונות" גדל. 

 

רגב פתח את דבריו בסיפור על כתב החוץ של העיתון, בועז ביסמוט. "בעת ביקורו במונטריאול שבקנדה גילה ביסמוט שגם שם מכירים את העיתון היטב", סיפר רגב. ביסמוט הציג עצמו ככתב העיתון, והאיש עמו נפגש אמר לו: "כן, אני מכיר את 'ישראל היום', זהו העיתון הגדול בישראל". רגב אף שלח עקיצה לעורכי סקר TGI כשאמר שזו הפעם הראשונה שבה נכתב בו באופן מובהק שהעיתון הוא הנפוץ במדינה, וכי נמנעו עד כה לעשות זאת למרות הנתונים המספריים.  

  

"יש בעיתון תחושה עילאית של ניצחון שחוזרת על עצמה מדי חצי שנה", אומר לנענע10 כתב בכיר בעיתון. "זו גם תחושת גאווה לעבוד בחברה שהיא מספר אחד. העובדים מחייכים מאוזן לאוזן, זה כיף אדיר. מדובר בעיתון שמותקף כל הזמן ומכל כיוון, אבל אנחנו את הפידבק שלנו מקבלים מהציבור: מעל מליון וחצי אנשים קוראים את העיתון מדי יום - יותר משצופים בחדשות ערוץ 2. אנחנו לא שמחים לאידם של המתחרים ולא נחים על זרי הדפנה, הנתונים מראים שזה עיתון עם כוח ועוצמה אדירים - ואנחנו נמשיך בדרך שלנו", אומר הכתב.  

 

"זה כבר הפך להיות מסורת. מאז נוסד העיתון, כל חצי שנה יש לנו סיבה לעשות הרמת כוסית", אמר לנענע10 גורם אחר בעיתון. "נכון שבכל סקר שיוצא אנחנו עולים, אבל לא מדובר כאן בתקיעה בחצוצרות אלא פשוט רצון לומר תודה לעובדים שרואים את התוצאות של העשייה שלהם. כולנו יודעים שיש לנו עוד הרבה עבודה". 

 

מסקר TGI שפורסם הבוקר עלה כי ישראל היום מוביל עם 38.2%, ועובר באופן מובהק את שיעור החשיפה של "ידיעות אחרונות" שנמצא בעמדת ניחות של 35.8%. העיתון מופץ חינם ב-275,000 עותקים ביום חול ו-350,000 עותקים בסופי-שבוע. בימים אלה שוקלים בעיתון מהלך של גביית תשלום ממנויים המקבלים את העיתון לפתח ביתם, ובעיתון גיבשו 'רשימת המתנה' של אלפי לקוחות פוטנציאלים.

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של נענע10 ברנז'ה >>>

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by