בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
בהתאם לציפיות: "הדור הבא" משיג 19% צפייה 
 
 איתן אורבך    צילום: מתוך הדור הבא 24/7    
תעשייה |
 

ברגע השיא של המשדר צפו בריאליטי החדש של ערוץ 10 שהושק אתמול 23.5% מהאוכלוסיה היהודית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תכנית ההשקה של "הדור הבא 24/7" בערוץ 10 קיבלה אמש (שני) 19% רייטינג ו-435  אלף צופים, כך לפי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית. בעת השיא נרשם פיק צפייה של 23.5%. בשבוע שעבר אמרו בערוץ כי רייטינג של 18%-20% לתכנית ההשקה ייחשב בעיניהם כהצלחה. בערוץ 2 שיבצו ממול את "צחוק מעבודה" שקיבלה 16.6% ו-378 אלף צופים.

 

בערוץ נהנו מנתח צפייה נאה של 50.2%, ובעקבות ההשקה גם התכניות האחרות קוצרות את הרווחים עם נתונים מעל הממוצע שלהן: מהדורת הערב של גיא פינס (ערוץ 10) עם רייטינג של 8.6%, ממול בערוץ 2 "תוכנית חיסכון" עם 8.8%.  "היום שהיה" (ערוץ 10) עם 12.9% ו"לילה כלכלי" (ערוץ 10) עם 11.1% ומולם "גיל ריבה" (ערוץ 2) עם 10.1%. "צינור לילה" (ערוץ 10) זוכה גם היא לפירות ההשקה עם נתון של 9.4%.

 

חדשות 2 עם 17.7%, חדשות 10 עם 12.4%. תכנית חיסכון (ערוץ 2) עם 9.2%. משדר ההדחה ב"היכל התהילה" (ערוץ 24) משיג נתון צפייה נאה של 3.4%, והמשדר המיוחד עם אבי ביטר ששודר בצמוד זכה ל-3.6% רייטינג.

  

נתוני ההשקה של "הדור הבא", כאמור, נחשבים לנתוני השקת ריאליטי גבוהים עבור נתח הצפייה של ערוץ 10. לצורך השוואה, תכנית ההשקה של "הישרדות האיים הקריביים" בישראל קיבלה בעת שידורה ביולי 2007 נתון של 20.2% רייטינג. "לרדת בגדול" (ערוץ 10) פתחה את שידוריה בישראל עם נתון של 14.8%. "הרווק" שהושקה בערוץ 10 בינואר 2010, פתחה עם 15.3% רייטינג.

 

בספטמבר 2008, עלתה לשידור לראשונה "האח הגדול" מבית קופרמן (קשת, ערוץ 2) וזו הגדירה מחדש את גבולות הגזרה עם 40.3%  רייטינג, דרך ארוכה מאז ראשית ימי הריאליטי בישראל אז הושקה "קחי אותי שרון" (קשת, ערוץ 2) שעלתה לשידור ביולי 2003, ופרק ההשקה זכה ל-16.2%  רייטינג.

 

הדור הבא 24/7 - סיקור מיוחד >>>

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by