בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM מאי: עלייה משמעותית בחשיפה לאתרים הכלכליים 
 
 עיתון כלכליסט    צילום: נענע10    
פרסום ושיווק |
 

החשיפה ל"גלובס" מזנקת, והוא עוקף את "דה מרקר" ומצמצם פערים עם "כלכליסט" בזכות הנתון הגבוה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

עלייה משמעותית בחשיפה לאתרים הכלכליים, כך עולה מסקר TIM לחודש מאי שמפרסמת היום (שני) חברת TNS טלסקר. הסקר מייצג את כלל אוכלוסיית הגולשים במגזר היהודי במדינת ישראל ונערך בקרב מדגם מייצג של כ-800 משתמשי אינטרנט.

 

מנתוני הסקר עולה כי החשיפה ל"גלובס" מזנקת ל-16% בחודש מאי, הנתון הגבוה ביותר של היומון בחצי השנה האחרונה שמשמעותו חשיפה של כ-640,000 גולשים בחודש. מדובר בשיפור ניכר מנתוני החודש שעבר, אז עמדה החשיפה למגזין על 12.8%, ונקודת פתיחה טובה לשיווק  אפליקציית האייפד שהשיק החודש המגזין - לראשונה בגזרה הכלכלית. "גלובס" עוקף במעט את "דה-מרקר" (15%) שמציג גם הוא נתון גבוה מבחינתו. "כלכליסט" ממשיך להוביל בגזרה הכלכלית אך עוקף את "גלובס" רק בארבע עשיריות האחוז (16.4%) עם כ-653,000 גולשים מדי שבוע.

 

האתרים הבינלאומיים גוגל, פייסבוק ויוטיוב שומרים על מקומם בראש הטבלה כאשר גוגל מתחזק בשלושה אחוזים (92%), אחריו פייסבוק (72.2%) עם ירידה קלה ואיבוד של כ-170,000 גולשים, ויוטיוב ששומר על נתון יציב מהחודש שעבר וזוכה לחשיפה של 62.7%.

 

"וואלה" שהשיק בחודש שעבר דף בית חדש נהנה מעלייה באחוזי החשיפה (65.9%) לעומת הצניחה של החודש הקודם (63.3%) ובכך מצמצם במעט את הפער מול יוטיוב, לו הפסיד את המקום השלישי בחודשים האחרונים. מדובר בקרב צמוד שכן כמות הגולשים המפרידה בין שני האתרים עומדת, נכון לחודש מאי, על 64,000 גולשים בלבד.

 

nrg מעריב - מחוץ לעשירייה

בצמרת הרשימה כאמור אין הרבה חדש: ynet רושם התחזקות משמעותית וזוכה ל-63.1%, הנתון הגבוה ביותר שלו בחודשים האחרונים לאחר שבחודש שעבר רשם ירידה והתמקם על 58.7%. ynet סוגר את רשימת האתרים שזוכים ליותר מ-2.5 מליון גולשים בחודש, ומוביל בפער משמעותי על מאקו שאחריו בטבלה שלא חוצה את רף מליון וחצי הגולשים, ושומר על נתון יציב יחסית מהחודש שעבר של 63.8%.

 

נענע10 ממוקמת שמינית ברשימה עם עלייה של כשני אחוזים (28.1%), ו-NRG נחלש ומאבד כ-107,000 גולשים (20.1%) ולא נכנס לרשימת עשרת האתרים המובילים בישראל. הארץ ממשיך את מגמת התחזקות של החודשים האחרונים ונוספים לו 100,000 גולשים בחודש מאי הממקמים אותו על נתון של על נתון של 12.4%.

 

אתרי הספורט ONE ו"ספורט 5" שומרים על נתונים זהים יחסית מהחודש שעבר של 14.5% ו-14.1% בהתאמה, אתר "רשת" עולה ל-11.8% לאחר קפאון של חודשיים בנתון הנמוך מעשרה אחוזים, ועוקף כמעט בקושי את MSN שנמצאת במגמת היחלשות בחצי השנה האחרונה וסוגרת את חודש מאי עם 11.7%.

 
חשיפה שבועית לאתרים מובילים
 חשיפה שבועית לאתרים מובילים   צילום: סקר TIMTM של TNS 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by