בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
סקר TIM אפריל: וואלה ו-ynet צונחים, פייסבוק ויוטיוב פורחים 
 
פרסום ושיווק |
 

גוגל שומר על המקום הראשון אך לראשונה מזה חצי שנה יורד מתחת לרף של 90%. פייסבוק נשאר במקום השני עם מגמת התחזקות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

עליה משמעותית נוספת בכוחם של האתרים הבינלאומיים בישראל, כך עולה מנתוני סקר TIM לחודש אפריל שמפרסמת היום חברת TNS טלסקר, המייצג את מידת החשיפה של אוכלוסיית גולשי האינטרנט במגזר היהודי בישראל לאתרים מסחריים.

 

על פי הסקר, גוגל שומר על המקום הראשון ומוביל את הטבלה עם שיעור חשיפה של 89%, אך לראשונה מזה חצי שנה יורד מתחת לרף של 90%. פייסבוק נשאר במקום השני עם מגמת התחזקות של 73% חשיפה לעומת 69.4% בחודש שעבר, הנתון הגבוה ביותר של האתר מאז אוקטובר 2010.

 

עוד בולטת בסקר צניחתו של אתר וואלה!, אשר מאבד באפריל את המקום השלישי ל-YouTube (67.5%) ומתדרדר מחשיפה של 66.9% בחודש שעבר ל-63.8% בחודש אפריל.

 

באתר השיקו לפני שבועיים עיצוב חדש לדף הבית, ובחודש הבא ייוודע האם יאמצו אותו הגולשים וישיבו אותו למקום השלישי. הירידה החדה באה על רקע הגדלה של הוצאות השיווק והפרסום של האתר, אך השבוע דווחו בוואלה! של עלייה בהכנסותיהם ברבעון הראשון, עלייה מיוחסת לקנייתם את יד 2 (26%) שמחזק את מקומו בטבלה לצד זאפ (28.8%).

 

בגזרה הכלכלית: "כלכליסט" ממשיך להתחזק

עוד בסקר: Ynet נשאר במקום הרביעי עם היחלשות (58.7%) לעומת חודש מרץ (60.1%) ואחריו מאקו רושם היחלשות משמעותית אף יותר ויורד מ-39.7% ל-36.3% בחודש מרץ, למרות עלייתה של "כוכב נולד" המובילה בטבלאות הרייטינג הטלוויזיוניות.

 

נענע10 זוכה לחשיפה של 26%, ואחריו nrg סוגרת את עשרת המובילים ולא מגיעה למיליון גולשים בשבוע, עם 22.8% המהווים חזרה לנתון של לפני חודשיים לאחר ירידה קלה בחודש שעבר.

 

"הארץ", שאיבד בחודש שעבר רבע מכמות הכניסות, מתאושש מעט ועולה חזרה ל-9.8% חשיפה. אתרי הספורט ONE וספורט 5 מתייצבים על נתונים כמעט זהים של 14.5% ו-14.4% בהתאמה. אתר "רשת" נותר ללא שינוי מהחודש שעבר ועומד על 9.9%.

 

בגזרה הכלכלית ממשיך "כלכליסט" את מגמת ההתחזקות וזוכה לנתון הגבוה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה (15.5%) כאשר אחריו דה-מרקר (14.2%), וגלובס (12.8%) שמתחזק משמעותית מהחודש שעבר, אז התדרדר ל-10.8%.

 
 צילום: TNS טלסקר 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by