בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
חברות הסלולר פנו - והפרסומת עם רון קופמן תקוצר  
 
 רון קופמן    צילום: צילום מסך, לילה כלכלי    
פרסום ושיווק |
 

משרד התקשורת: המעבר לגרסה מצומצמת תוכנן ממילא כנהוג בקמפיינים פרסומיים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שלוש חברות הסלולר, סלקום, פרטנר ופלאפון, לא היו מרוצות, בלשון המעטה, מהקמפיין החדש שהעלה משרד התקשורת בכיכובו של עיתונאי הספורט רון קופמן. החברות פנו במכתב למשרד התקשורת וטענו כי הקמפיין אינו ראוי. טענת החברות היא כי הקמפיין כוחני ומעודד אלימות כלפי חברות הסלולר ובכלל וכלפי נציגי השירות בפרט.

 

במשרד התקשורת התקבלה פניית החברות והקמפיין אכן יקוצר, אך לטענת המשרד, קיצור הפרסומות לגרסה מצומצמת תוכנן ממילא, כנהוג בקמפיינים פרסומיים. במשרד טוענים כי הקמפיין הינו היתולי ובכל אופן במשרד מצרים אם מישהו נפגע ממנו.

 

הקמפיין המדובר נעשה על ידי לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) בעלות 3 מיליון שקל עם רכש מדיה בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו. סלוגן הקמפיין הוא "החופש לבחור החופש לעבור" והוא נועד להגביר מודעות צרכנים לכוחם הנוכחי מול חברות הסלולר עקב ביטול קנסות היציאה ונעילות המכשירים.

 

ומה חושב רון קופמן על הביקורת סביב הקמפיין >>>

 

צפו בפרסומת:

 

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by