בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
ערוץ 10 הכפיל את היקף החסויות ל"הישרדות 5" - ל-4 מיליון שקל 
 
 בערוץ מתגאים בתוצאות. מתוך "הישרדות 5"    צילום: מתוך ערוץ 10    
פרסום ושיווק |
 

בין מעניקי החסות: לוריאל, סופר-פארם ואורביט. מעניקת הפרס הגדול בסך מיליון שקל: רשת האסתטיקה 4MP

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ערוץ 10 גייס חמישה נותני חסות מרכזיים לעונה החמישית של "הישרדות". ל-TheMarker נודע כי העונה שתושק הערב תכלול חמישה נותני חסות: לוריאל, סופר פארם, אורביט, 4MP וביטוח ישיר. 4MP, רשת לענייני אסתטיקה, תהיה זו שתעניק את הפרס הגדול לזוכה בסך מיליון שקל, ואילו ביטוח ישיר תעניק את פרס חביב הקהל. לפי הערכות, הסכום הכולל מחסויות שגויס בעונה זו של הישרדות יסתכם ב-4 מיליון שקל.


בערוץ 10 מתגאים בכמות החסויות ואומרים כי "מדובר בהיקף כספי כפול מזה שהערוץ גייס בעונות הקודמות של 'הישרדות'". בעונה הנוכחית הערוץ שינה את האסטרטגיה שנקט בה בעונות הקודמות - שבמסגרתה הגביל את כמות נותני החסות העיקריים לשניים בלבד: נותן את הפרס הראשי ומעניק פרס חביב הקהל. בעונה זו איפשר הערוץ ליותר חברות לקחת חלק בתוכנית.

 

בעונה החמישית של "הישרדות"יהיו שני חידושים נוספים: המתמודד הראשון יודח כבר בפרק ההשקה; חידוש נוסף נוגע להחלטת השיבוץ שבמסגרתה ישודרו שני פרקים ברצף מדי שבוע - בימים ראשון ושני.

 

סמנכ"ל הסחר והמכירות בערוץ 10, דן רון, אמר כי "כבר במהלך 2010 הצבנו לעצמנו יעד שאפתני לגוון ולהגדיל בהדרגה את מספר המפרסמים שעמם אנחנו עובדים באופן שוטף, וזה נדבך חשוב באסטרטגיה המסחרית של הערוץ ב-2011".

 

בערוץ מקווים להצלחת העונה הנוכחית של הישרדות, זאת לאחר שהעונה הקודמת, ששודרה במקביל למונדיאל, זכתה לרייטינג ממוצע של 12.9% בלבד בכלל האוכלוסייה.

 

לאתר "הישרדות" >>>

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by