בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
סקר TIM דצמבר: כלכליסט מוביל  
 
 סקר טים    צילום: דורון פישלר    
פרסום ושיווק |
 

האתרים המובילים בישראל שומרים על כוחם: גוגל ופייסבוק בראש, ולאחריהם וואלה, ynet, מאקו ו-נענע10

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

האתרים מאקו ואורנג' רשמו את העלייה הגדולה ביותר על פני חצי השנה האחרונה - כך עולה מתוצאות סקר TIM לחציון השני של 2010 שפורסמו הבוקר.

 

הסקר נערך על ידי חברת TNS טלסקר. אתר מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת רשם עלייה ל-38.8% חשיפה ולמעלה מ-1.5 מיליון גולשים ייחודיים מדי שבוע, זאת לעומת 33.2% ו1.3 מיליון גולשים ייחודיים בשבוע בחציון הראשון של השנה.

 

גם בנתונים החודשיים רשם מאקו עלייה לעומת נובמבר - עלייה שניתן לייחסה להצלחת התוכנית "האח הגדול" אשר שידוריה מועברים ישירות באתר. מאקו מדורג במקום השישי הכולל. אתר נוסף שרשם עלייה בחציון האחרון הוא אורנג' עם נתון חשיפה של 12.8% בחציון הנוכחי, לעומת 10.7% בזה שקדם לו. לפי נתוני TIM מספר הגולשים הכולל בישראל עלה מ-4.4 מיליון בדצמבר 2009 ל-4.67 מיליון ביוני 2010 (כולל אוכלוסייה יהודית וערבית בגילאי 13+).

חמשת האתרים המובילים שמרו על כוחם בחציון השני של 2010 כאשר המוביל היה ונשאר אתר החיפוש גוגל, עם 3.6 מיליוני גולשים בשבוע וחשיפה ל91% מכלל הגולשים. במקום השני פייסבוק שומר על כוחו עם 67.5% מהגולשים שהם 2.6 מיליונים בשבוע.

 

בהשוואה חודשית האתר פייסבוק רשם ירידה לעומת השיא אליו הגיע בחודש שעבר - 72.5% מהגולשים - אך בסקירה חצי שנתית הוא שומר על כוחו. בחזרה למקום השלישי נכנס לרשימה האתר המקומי הראשון - וואלה, עם חשיפה ל65.9% מהגולשים שהם 2.6 מיליוני גולשים בשבוע.

 

במקום הרביעי ענקית הווידיאו יוטיוב בבעלות גוגל עם חשיפה של 63.7% ו2.5 מיליוני גולשים בשבוע - בדומה לנתונים שנרשמו גם בחציון הראשון של 2010. את החמישייה הראשונה נועל אתר החדשות ynet מבית "ידיעות אחרונות" עם 2.3 מיליוני גולשים בשבוע וחשיפה ל59.8% מכלל הגולשים.

 

בחזית הכלכלית: "כלכליסט" מוביל

האתרים שרשמו ירידה בחציון השני הם לוח יד2 בבעלות וואלה עם 947 אלף גולשים בשבוע לעומת 1.026 מיליון בחציון הראשון של השנה. מבחינת חשיפה מדובר בנתון של 23.8% בדצמבר 2010 לעומת 26.5% בחציון הראשון של אותה השנה. אתר נוסף שרשם ירידה הוא דפי זהב עם תוצאה של 15.8% שהם 629 אלף גולשים שבועיים, זאת לאחר שבחציון הראשון נרשמה חשיפה גבוהה יותר של 18.4% שהם 712 אלף גולשים ייחודיים שבוע.

 

מבחינת האתרים הכלכליים, TheMarker רשם חשיפה של 13.4% בחציון השני של השנה עם 557 אלף גולשים ייחודיים מדי שבוע. גלובס עם נתון נמוך יותר של 13.1% חשיפה ו-521 אלפי גולשים בשבוע. אתר כלכליסט החל להימדד רק בדצמבר השנה והוא נכנס לטבלה עם נתון חשיפה של 14.9% ו-593 גולשים שבועיים.

 

חברת טלסקר פירסמה נתונים נוספים הנוגעים לגלישה באינטרנט בישראל, ביניהם שימוש באתרי מסחר אלקטרוני, אתרי מסרים מיידים ועוד. לפי נתוני TIM, וואלה שופס היא אתר הסחר האלקטרוני המוביל בישראל עם נתון חשיפה ל14.1% מכלל הגולשים - 561 אלף גולשים בשבוע. וואלה שופס מובילה בפער גדול על האתר השני ברשימה - אולסייל - עם חשיפה של 5% ו199 אלף גולשים בשבוע. אתרים נוספים ברשימה הם P1000 ונענע שופס עם 4.1% ו3.3% בהתאמה.

 

לפי סקר TIM, תוכנת המסרים המיידיים המובילה בישראל היא MSN מסנג'ר כאשר 19.4% מהגולשים העידו שהם משתמשים בה, כלומר 772 אלף גולשים מדי שבוע. במקום השני תוכנת ה-ICQ הוותיקה עם 6.5% ו255 אלף גולשים מדי שבוע ויאהו מסנג'ר עם 2.5% מהגולשים שהם 100 אלף בשבוע.

 
 צילום: טלסקר TNS 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by