בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מהפך בארה"ב: היקף הפרסום באינטרנט עקף בראשונה את הפרסום בעיתונות  
 
פרסום ושיווק |
 

צפוי להסתכם השנה ב-25.8 מיליארד דולר - יותר מההכנסות מפרסום בעיתונות מודפסת ומקוונת גם יחד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

היקף הפרסום באינטרנט בארה"ב עתיד לעלות השנה בראשונה על היקף הפרסום בעיתונות, לפי תחזית שפירסמה היום חברת המחקר eMarketer. החברה צופה כי היקף הפרסום ברשת בארה"ב יסתכם השנה ב-25.8 מיליארד דולר, עלייה של 13.9% לעומת השנה הקודמת, בעוד שהפרסום בעיתונות, המודפסת והמקוונת גם יחד, יסתכם ב-25.7 מיליארד דולר, ירידה של 6.6% לעומת שנת 2009.

 

נתוני eMarketer כוללים את גם הכנסות מפרסום צמוד תוצאות חיפוש באינטרנט, ומכאן שהכנסות ענקית האינטרנט גוגל מפרסום מהוות 40% מסך תחזית ההכנסות מפרסום מקוון לשנה הנוכחית. למעשה, ההכנסות העולמיות החזויות של גוגל לשנה הנוכחית לבדן - 28.8 מיליארד דולר - צפויות לעלות על סך ההכנסות מפרסום בעיתונות בארה"ב ב-2010.

 

סך ההכנסות מפרסום בארה"ב צפויות לצמוח השנה ב-3%, ולהסתכם ב-168.5 מיליארד דולר, לפי תחזית eMarketer. ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת והמקוונת בארה"ב צפויות לרדת בשנה הבאה ב-4.3% ולהסתכם ב-24.6 מיליארד דולר, ואילו הפרסום באינטרנט צפוי לעלות בשנת 2011 ב-10.5% לעומת השנה הקודמת, ולהסתכם ב-28.5 מיליארד דולר. עד שנת 2014 צפוי היקף הפרסום באינטרנט בארה"ב לגדול ל-40.5 מיליארד דולר, לפי תחזית eMarketer.

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by