בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הרשות השנייה בודקת: סרטון ה"הצצה לבית האח" - תוכן שיווקי אסור? 
 
פרסום ושיווק |
 

אמש, מיד לאחר פרק הפתיחה של "האח הגדול" שודרה תוכנית בת כחצי שעה בה הוזכרו גורמים מסחריים רבים • הרשות השנייה: "במידה ותימצא הפרה, הנהלת הרשות השנייה תטיל סנקציה חמורה על הזכיינית"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

האם הזכיינית "קשת" עברה שוב על חוקי הזיכיון? לפחות על פי הרשות השנייה, התשובה לכך חיובית, ובגדול.

 

אמש, מיד עם תום פרק פתיחת העונה השלישית של פצצת הרייטינג "האח הגדול", שודרה תוכנית בת כחצי שעה תחת השם "הצצה לבית האח" בהנחיית פליטת העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי איילה רשף.

 

למי שצפה בתוכנית - שכללה מעין סיור מודרך של כוכבי העונות הקודמות בפנים הבית המשופץ תוך קריאות התפעמות מהעיצוב החדש - קשה היה לחמוק מכמות הקרדיטים שניתנו למשווקי הרהיטים ותכולת הבית.

 

כך לדוגמא, זכה לפרגון נדיב המטבח, אשר נבנה ועוצב במיוחד עבור התוכנית על ידי רשת רהיטים ידועה, וכן כיסוי הבריכה החדיש, הסלון ואפילו הכורסה בבית האח. אלמנט מסחרי נוסף שזכה לביקורות חמות במיוחד, גם בתוכנית עצמה, תוך אזכור שם היצרן, היה הג'קוזי החדיש בחצר הבית - ה"האט טאב".

 

יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה בה הזכיינית "קשת" חשודה בעבירה על כללי הרשות השנייה בנושא תוכן שיווקי אסור, בתוכניותיה, בפרט אלו מז'אנר הראליטי, והיא אינה היחידה. גם מהזכיינית "רשת" ומערוץ 10 נשללו בעבר דקות פרסום בשל עבירות דומות.

 

מהרשות השנייה נמסר הבוקר כי "הנושא ידוע לרשות השנייה ונמצא בבדיקה מול הזכיין. יש להדגיש כי הרשות התריעה בפני "קשת" טרם שידור תוכנית "האח הגדול" להימנע מכל פרסום אגבי אסור העומד בניגוד להוראות ולכללים, שכן היה חשש לכאורה מפני הדבר. בשל כך, במידה ותימצא הפרה, הנהלת הרשות השנייה תטיל סנקציה חמורה על הזכיינית".

 

מ"קשת" נמסר בתגובה: "כידוע, קשת פועלת על פי חוקי הרשות השנייה".

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by