בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM: ספטמבר השחור של אתרי התוכן הישראלים 
 
 סקר TIM    צילום: סטודיו nana10    
פרסום ושיווק |
 

רוב אתרי התוכן הישראליים צנחו לשפל חסר תקדים; גוגל ויאהו מזנקות, פייסבוק קורסת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חודש ספטמבר באינטרנט הישראלי: רוב אתרי התוכן הישראליים צנחו לשפל חסר תקדים, מלבד וואלה שרשם עלייה קטנה והצליח לשמור על המקום השלישי בטבלת 22 האתרים המובילים בישראל. אתרי גוגל, שצנחו בחודש הקודם, רשמו החודש צמיחה מהירה בעוד פייסבוק מצידה איבדה את כל נתח השוק שצברה בחודש האחרון. אתר המסעדות Rest, שקפץ בחודש שעבר למקום ה-20, נפל ביותר מ-30% והוסר מרשימת האתרים המובילים. כך גם עכבר העיר.

 

זהו אחד מהחודשים הגרועים ביותר אי פעם לאינטרנט הישראלי, עם אחוזי החשיפה הנמוכים ביותר בחצי השנה האחרונה לרוב אתרי החדשות והתוכן המובילים, ביניהם ynet, מאקו, תפוז, NRG, דה מרקר ורשת. הירידה החדה ביותר נרשמה לאתר רשת שצנח ב-20% וסגר את הרשימה במקום ה-22. אחריו מדורג אתר NRG מקבוצת מעריב שנפל למקום ה-11 וצנח ב-15%, מאקו שנפל ב-11%, דה-מרקר שירד ב-10% ולמקום ה-17, תפוז עם 5% ו-ynet עם 3%. וואלה עלה קלות ב-0.3%.

 
גלישה ממקומות עבודה. סקר TIM ספטמבר
 גלישה ממקומות עבודה. סקר TIM ספטמבר   צילום: טלסקר TNS 
 

ירידות חודש ספטמבר לא פסחו גם על שאר האתרים בישראל. אתר התוכן של אורנג' צנח ב-15%, אתר הלוחות יד2 וזאפ נפלו כל אחד ב-11% ואילו נענע10 ירד ב-10%. כל האתרים הללו שמרו על מיקומם היחסי. גלובס רשם גם כן ירידה של 15% ונפל למקום ה-21.

 

אתרי המידע b144 ודפי זהב צמחו קלות החודש - 0.2% עבור בזק ו-1% עבור דפי זהב, ככל הנראה בזכות קמפיין הריאליטי והתחרות בין אלירז שדה ונתן בשבקין. בתחום אתרי הספורט, אחוז החשיפה לאתר ספורט5 אומנם ירד ב-4% אבל הוא עדיין שומר על מיקומו היחסי מעל ONE אותו הצליח לעקוף בחודש שעבר. ONE לעומת זאת התאושש וקפץ קדימה 2 מקומות למקום ה-15.

 

ההפתעה הגדולה מגיעה דווקא מכיוון יאהו, הפורטל הבינלאומי השכוח. עסקת מיקרוסופט-יאהו עוררה כנראה את הענק הרדום בארץ - יאהו צמח ב-7% וקפץ קדימה 5 מקומות למקום ה-18.

 

גוגל ויוטיוב צמחו שוב לאחר חודש אוגוסט מאכזב - אתר מנוע החיפוש צמח ב-2% ואילו יוטיוב ב-5%. פייסבוק מצידה ירדה ב-5% אבל עדיין שמרה  על מיקומה כאתר השני הנצפה ביותר בארץ. בסך הכל, כל אתרי קבוצת מסה, הכוללת את פייסבוק, נענע10 ו-MSN נפגעו החודש. בניכוי חפיפות, החשיפה למסה עומדת על 73.9%, ירידה של 5% לעומת החודש שעבר.

 

לבלוג 140 >>>

 
סקר TIM ספטמבר
 סקר TIM ספטמבר   צילום: טלסקר TNS 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by