בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
זה כדאי: ג' יפית תערוך מבחני אמינות למוצרים 
 
פרסום ושיווק |
 

פורמט פרסומי חדש: משתתפים מצויידים במצלמות יתעדו את התנסותם במוצרים • הפרויקט הראשון במהלך - "הדיאטה של המדינה" - יופק בשיתוף ערוץ 10 ואתר נענע10

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

פורמט פרסומי חדש מבית ג. יפית ישלב בין המדיה הדיגיטלית, הטלוויזיה והאינטרנט, כך הודיעה היום החברה. המהלך למעשה יכלול מבחני אמינות מול המצלמה שיערכו לכדי סרטוני וידאו, שישמשו כפלטפורמה פרסום. 

 

הקונספט יכלול 11 משתתפים יתעדו במצלמות אינטרנט את ההתנסות שלהם במוצר במשך 8 שבועות. עריכת התוכנית עצמה תשלב באופן קיצבי שתי זירות: האולפן, בו יתקיימו ראיונות של ג. יפית עם מומחים שונים, וה"ריאליטי", צילומי וידאו שיצולמו על ידי המתמודדים עצמם, העוקבים אחר השימוש במוצר.

 

 

הפרוייקט הראשון במסגרתו יושק פורמט הפרסומי החדש, הוא פרוייקט "הדיאטה של המדינה", שיתוף פעולה בין ג. יפית, אתר נענע10 וערוץ 10. הפרוייקט ילווה אחד עשר מתמודדים שנכנסו לתכנית מעקב, המתעדים אחת לשבוע ב- web cam את מהלך הדיאטה שלהם. הסרטונים הערוכים ישודרו באתר נענע 10, בשמונה פרקים בני חמש דקות כל אחד. בסיום התכנית, יזכה המתמודד, שהשיל ממשקלו אחוז יחסי ושינה את אורח חייו מהותית, בנסיעה זוגית לפריז.

  

ד"ר בני ארד, המנהל מרפאות הרזיה ואנטי אייג'ינג, ילווה מקצועית את התוכנית. דר' ארד, מאיה ישעיהו, המעצב ששון קדם וצחי זאק מגו-אקטיב, ישמשו כצוות השופטים של התוכנית.

 

פרקי התוכנית, ארבעה בכל חודש, ישודרו במתחם מיוחד בעמוד הראשי של מדור הלייף סטייל של אתר נענע10 וב-msn. הגולשים יוזמנו לרכוש את הערכה בהנחה, להתנסות בדיאטה ובתכנית הכושר ולבצע מעקב על התקדמותם בתוכנית ההרזיה.

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by