בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
"אוריה קליסה קיבלה את אותה חשיפה שבובליל קיבל ב'אח הגדול'"  
 
פרסום ושיווק |
 

כך הגיב סמנכ"ל השיווק של סלקום על אוריה קליסה בת ה-17, שהסרטון בכיכובה - שנהפך ללהיט ויראלי, הושם ללעג בגלל סגנון דיבורה הלא רהוט • קליסה: "הפכו אותי לבדיחה. למה לתת ביקורת לילדה מאוהבת?"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

איך מתמודדת חברת סלקום עם הביקורת השלילית על ניצול הנערה אוריה קליסה בת ה-17, אשר הסרטון בכיכובה, שנהפך ללהיט ויראלי, הושם ללעג בגלל סגנון דיבורה הלא רהוט?

 

כזכור, לפני מספר שבועות יצאה חברת סלקום עם פרויקט אינטראקטיבי-דוקומונטרי מיוחד תחת השם "אהבה ראשונה", הכולל 150 משתתפים המספרים על אהבתם. בסרט, בעריכת תומר וברק היימן, התבלטה במיוחד קליסה בשל סגנון דיבורה "העממי", אשר זכה לכמות צפיות גדולה ברשת, וממנה, במהירות שיא עברה לטלוויזיה במסגרת קמפיין של סלקום המדגיש את התבטאויותיה המשובשות.

 

על פי Themarker, סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן, אמר היום כי הוא לא מוצא בכך כל פסול: "מדובר בפרויקט דוקו שמציג את הדמויות כמו שהן", אומר כהן. "יש תגובות של אהדה ויש תגובות של לעג. לא ביקשתי ממנה לעשות פרצופים או להגיד פרפרים (בפ' רפה). אני לא מרגיש שיש לנו אחריות על העניין. לא מכרתי טלפונים מאחוריה, וזה נורא פטרוני להתערב באיך שהיא מדברת. היא זוכה אצלנו לחשיפה, בדיוק כמו שיוסי בובליל זכה לחשיפה ב'האח הגדול'".

 

קליסה רואה את הדברים קצת אחרת. "תמיד נעים לקבל תגובות חיוביות ויש הרבה כאלה", היא אומרת, "אבל התגובות השליליות כל כך פוגעות. זה כאילו שהם לא יודעים שיש אדם מאחורי הסיפור והופכים אותי לבדיחה. נעלבתי במיוחד מזה ששידרו קטעים שלי בטלוויזיה וירדו עלי בערוץ 24. אני לא יודעת איך להתמודד עם זה ונפגעת. למה לתת ביקורת לילדה מאוהבת?".

 

לצפייה בסרטון של אוריה קליסה

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by