בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM יולי: האתרים הבינלאומיים בצמרת, המקומיים - בירידות קלות 
 
פרסום ושיווק |
 

סטגנציה ברוב אתרי התוכן בחודש יולי • יד2, אורנג' ובזק התחזקו • MSN ישראל דווקא רושם גידול קל • ובגזרת אתרי הספורט - תיקו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חום יולי-אוגוסט: רוב אתרי התוכן בישראל שמרו על יציבות בחודש יולי, או רשמו ירידות קלות לעומת החודש הקודם. כך עולה מנתוני סקר TIM של מכון TNS/טלסקר. האתרים הבינלאומיים - גוגל, פייסבוק ויוטיוב - ממשיכים להוביל את שלושת המקומות הראשונים בטבלה עם שיעורי חשיפה של 91.1%, 65.4% ו-64.3% בהתאמה. עבור פייסבוק, מדובר בירידה קלה של כ-3% לעומת יוני.

 

בשלישיית האתרים הישראלים המובילים - וואלה, Ynet ו-mako - נרשמו ירידות קלות לעומת החודש הקודם. החשיפה לוואלה עומדת על 63.1% לעומת 64.1% ביוני, Ynet עם חשיפה של 56.8% לעומת 60.2% ביוני והחשיפה ל-mako עומדת על 32.5% לעומת 33.2% ביוני.

 
סקר TIM יולי 2010
 סקר TIM יולי 2010   צילום: מכון TNS/טלסקר 
 

גם נענע10, חרף שידורה של תוכנית הדגל "הישרדות", רושם ירידה קלה לעומת החודש הקודם - 24.9% ביולי לעומת 26.4% ביוני. ירידה נרשמה גם בחשיפה המשוקללת לנכסיה של קבוצת מסה, הכוללים את נענע10, פייסבוק ו-MSN ישראל בניכוי חפיפות, העומדת בחודש יולי על 72.8%, לעומת 76.2% ביוני. MSN ישראל בפני עצמו רושם גידול קל של 5% לעומת החודש הקודם, והחשיפה אליו עומדת על 14.3%.

 

בין האתרים שבולטים בצמיחה בחודש זה ניתן לציין את אתר הלוחות יד2, שמדורג במקום הרביעי מבין האתרים הישראלים עם חשיפה של 30.9% - קפיצה של 16% לעומת החודש הקודם. אתר בזק, b144, המדורג במקום השביעי בקרב האתרים המקומיים, רשם גידול של 26% לעומת יוני, והחשיפה אליו עומדת על 24.8%.

 

עוד בלט אתר אורנג', שרשם גידול של 23% לעומת החודש הקודם, עם חשיפה שבועית של 13.2% ביולי.

אתרי הספורט ONE וספורט 5 רושמים ירידה של 14% כל אחד לעומת החודש הקודם, והחשיפה אליהם כמעט שווה - 13.4% ו-13.3% בהתאמה.

 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by