בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
סקר TIM: מספר הגולשים בישראל - 4.5 מיליון. כ-16% גולשים באמצעות הטלפון הסלולרי 
 
פרסום ושיווק |
 
מעיין כהן, 140

השימוש באינטרנט גבוה יותר בקרב גילאי 18-49 ומגיע ל-84%, ויורד ל-43% בקרב גילאי 65 ומעלה • לפי הסקר, 70% מכלל משתמשי האינטרנט הינם בעלי פרופיל אישי ברשת חברתית אחת לפחות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
במהלך השנה החולפת הצטרפו למניין הגולשים בישראל כ-200 אלף גולשים חדשים, ומספר המשתמשים עומד כיום על 4.5 מיליון, בגילאי 13 ומעלה. כך עולה מנתוני סקר TIM של מכון TNS/טלסקר ליוני 2010. עוד עולה, כי 82% מבתי האב היהודים מחוברים לאינטרנט.

מהנתונים עולה עוד, כי חדירת האינטרנט גבוהה בקרב בעלי השכלה גבוהה (85%), לעומת כלל האוכולוסיה הבוגרת (74.5%). השימוש באינטרנט גבוה יותר בקרב גילאי 18-49 ומגיע ל-84%, ויורד ל-43% בקרב גילאי 65 ומעלה.

מספר שעות הגלישה ביום ממוצע הוא כ-3.2 שעות לגולש (בקרב אוכלוסיה יהודית). 30% מהגולשים מבלים מעל 3 שעות ביום בגלישה באינטרנט. 16% מהגולשים דיווחו כי הם גולשים באינטרנט באמצעות הטלפון הסלולרי בהשוואה ל-13% לפני שנה.

לפי הסקר, 70% מכלל משתמשי האינטרנט הינם בעלי פרופיל אישי ברשת חברתית אחת לפחות. זאת, לעומת 55% לפני שנה. מהתפלגות דמוגרפית עולה, כי שיעור החברים ברשתות חברתיות בקרב בני 30 ומעלה עלה ב-20%, וכי כמחצית מבני ה-50 ומעלה שגולשים באינטרנט פעילים ברשת חברתית אחת לפחות. מהתפלגות המינים עולה, כי נשים פעילות יותר ברשתות חברתיות מאשר גברים (74% ו-67% בהתאמה).

באשר לקניות באתרי סחר עולה, כי 66% מהגולשים בגילאי 18 ומעלה רכשו או הזמינו שרות או מוצר כלשהו דרך האינטרנט בשנה האחרונה. מהתפלגות דמוגרפית עולה, כי יותר גברים קנו באופן מקוון בהשוואה לנשים (71% לעומת 60%), ובעלי השכלה גבוהה קונים יותר בהשוואה לכלל האוכלוסיה (74% לעומת 66%).

לבלוג 140 >>>

TIM מאי: נענע10 עולה ופייסבוק ממשיכה להתחזק >>>
הממונה על ההגבלים העיסקיים אישרה את הקמת ועדת המדרוג לאינטרנט >>>
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by