בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
טוקבקים בתשלום? זה פאסה: אירגונים וחברות יוכלו מעתה להגיב בזמן אמת לכתבות 
 
פרסום ושיווק |
 
נענע10 ברנז`ה

הדבר הבא בעולם הפרסום באינטרנט הוא תוכן משלים לכתבה אשר נכתב בזמן אמת על ידי אנשי מקצוע • בחברה הישראלית העומדת מאחורי הרעיון הוא מכונה מהפכת המדיה החדשה • אז מה עומד מאחורי המיזם החדש - "רלוונטי"?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מי שגלש בימים האחרונים באתרים הגדולים בארץ לא יכל שלא להבחין בבוקסות קטנות וחדשות - דמויות באנרים סטטיים - שצצו בסופי מרבית הכתבות.

מי מהם שהרחיק לכת והקליק על המודעות המפתות, הגיע למיניסייט בו קיבל הסבר מפורט על השירות החדש, המיועד לגופים וארגונים עסקיים, ומכונה "רלוונטי".

על פי יזמי השירות, "רלוונטי" הוא לא פחות ממהפכה בתפיסת עולם הפרסום באינטרנט, כאשר הרעיון העומד מאחוריו נראה פשוט להפליא, כמעט מעלה שאלות על איך זה שהוא לא היה כאן תמיד. הקונספט: זירת תוכן חדשה בה נכתב תוכן משלים לכתבה בזמן אמת, זאת על ידי גופים עסקיים המשלמים על מנת להופיע בה. התוכן, יש לציין, אינו אינטגרלי לכתבה כך שאין צורך בעריכתו על ידי הפלטפורמה בה הוא מפורסם. אחריות "הרלוונטיות" של התגובה היא רק בידי הגוף ומערכת "רלוונטי" האמונה על הנושא.

"לדוגמא", מסבירים בחברה, "נראה כתבות בנושאי ביטוח, שלאחריהן מידע משלים מטעם ביטוח ישיר או בתחום הכלכלי מטעם בנק לאומי. רלוונטי מתחייבת לכך שהחומר יהיה רלוונטי, בשקיפות וחתום על ידי מומחה בתחום הכתבה עצמה".

מעבר לכך, בחברה מבטיחים כי הארגונים יוכלו גם להגיב בזירת התוכן של כתבות ארכיוניות אשר חשובות בעבורן, זאת במטרה להתמודד עם כתבות מהעבר אשר עולות בעת חיפוש במנועי חיפוש.

זירת התוכן המשלים הינה המצאה ישראלית אשר פותחה בשנתיים האחרונות על ידי רונן ארז ואולג גולינקר, וכבר מופיעה בארבעה אתרי תוכן מרכזיים בניהם נענע10, גלובס, nrg ועוד. בנוסף, בחברה מצהירים כי בימים אלה מתרחש משא ומתן עם אתרים נוספים וכי גופים רבים כמו: בנק לאומי, ביטוח ישיר, כלל, מגדל שוקי הון, הקריה האקדמית אונו ועוד, כבר החליטו לעשות שימוש בזירה.

רונן ארז: "הפיתוח שלנו עומד להוסיף נדבך חשוב לחוויות צריכת התוכן של הגולשים באתרים המובילים. הגולש יקבל את האפשרות להעמיק, ולקרוא תכנים רלוונטים נוספים, אשר אינם עוברים עריכה. לארגונים וחברות תינתן הזדמנות להגיע לקהל יעד ממוקד ומפולח אשר כבר מתעניין בעולם התוכן של המפרסם. אני רואה בזירת 'רלוונטי' כשלב נוסף באבולוציה של מדיית השיווק ברשת האינטרנט".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by