בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
לקראת המונדיאל: יאהו מגייסת את בקהאם, גוגל מצלמת אצטדיונים 
 
 הפרזנטור החדש. בקהאם    צילום: רויטרס    
פרסום ושיווק |
 
גוני נוי, Themarker

ענקיות האינטרנט מוציאות את התותחים הכבדים לקראת שריקת הפתיחה ביום שישי: בעוד יאהו מאפשרת לגולשים להפנות שאלות לכוכב הכדורגל, גוגל מציעה סיור בתלת-מימד ברחבי דרום אפריקה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתמול (ג') הודיעה ענקית האינטרנט יאהו כי החתימה את שחקן הכדורגל הבריטי דיוויד בקהאם כשגריר מטעם האתר לקראת משחקי המונדיאל, במטרה למשוך משתמשים נוספים. כחלק מהעסקה יככב השחקן באתרי החברה, במודעות הפרסום של יאהו ועל מוצריה במהלך תקופת המונדיאל ועד סוף חודש ספטמבר. המודעות הראשונות עם תמונתו של בקהאם יופיעו בבריטניה כבר בימים הקרובים, "יאהו תאפשר לי לתקשר אחד-על-אחד עם כמה שיותר אוהדי כדורגל ולדבר על המשחק שאני אוהב", אמר השבוע בקהאם, אשר בשל החוזה שחתם בעבר עם הליגה האנגלית, לא יוכל להתייחס בשיחותיו למשחקים המתרחשים בדרום אפריקה.

בקהאם לא יקח חלק במשחקי המונדיאל הנוכחי בשל פציעה והעסקה עמו היא צעד נוסף מצדה של יאהו, הפועלת לאחרונה לקידום מחלקת הספורט באתר. בחודש אפריל האחרון רכשה החברה את הזכויות הבלעדיות לשידור און-ליין של קטעי משחקים מהליגה האנגלית עד שנת 2013 והיא מחזיקה בחוזים נוספים עם התאחדויות הכדורסל, ההוקי והבייסבול האמריקאיות.

במסגרת שיתוף הפעולה יוביל בקהאם מסע פרסום בינלאומי בהיקף מיליוני דולרים אשר יתמקד במוצרים, שירותים וחוויות שמספקת יאהו למשתמשיה. "הקמפיין נועד להגדיל את מספר הגולשים אשר משתמשים באתר, עורכים בו חיפושים ומדברים עליו", נמסר מהחברה. עוד יוקם עמוד ייעודי לשחקן הכדורגל כחלק ממדור הספורט באתר, בו יחלוק בקהאם את מחשבותיו משלל המשחקים בהם השתתף בעבר ויענה לשאלות גולשים.
 

"תעודדו את הקבוצה המועדפת עליכם מהבית"

ביקור בשבעת אצטדיוני הכדורגל החדשים שנבנו במדינה. גוגל
 ביקור בשבעת אצטדיוני הכדורגל החדשים שנבנו במדינה. גוגל 
 צילום: רויטרס 
 
בתוך כך פרסמה השבוע גוגל פוסט בבלוג החברה לפיו בכוונתה להשיק כלים חדשים שישרתו מעריצי כדורגל מסביב לעולם. "אם תגיעו לדרום אפריקה בקיץ הקרוב, או תעודדו את הקבוצה המועדפת עליכם מהבית, הכלים החדשים שלנו יעזרו לכם לספוג את האווירה מכל מקום בעולם", כך לדברי החברה.

גוגל תציע לגולשים, בעזרת שירות המפות של החברה, סיור וירטואלי ברחבי דרום אפריקה, הכולל ביקור בשבעת אצטדיוני הכדורגל החדשים שנבנו במדינה וזווית ראיה של 360 מעלות מהמגרש עצמו. הקטעים צולמו בעזרת מצלמה מיוחדת שהורכבה על תלת אופן, כשהאחרון נסע במסלול שמופיע בסרטונים. הסיור מוצע גם בתלת מימד באמצעות שירות גוגל earth ואילו בזכות שיתוף פעולה עם משרד התיירות הדרום-אפריקאי יעלו לאתר טיפים והמלצות על אתרים חשובים באזור.

למי שנשאר בבית ומעוניין לצפות במשחק עם חברים מציעה גוגל לפתוח את שירות המפות של החברה, בה מסומנים באייקון של כדור כדורגל כלל בתי העסק המתכוונים לשדר את המשחקים במקום. השירותים החדשים מצטרפים לתחרות ה-"Doodle 4 Google" שהשיקה החברה לפני חודשים ספורים ומזמינה ילדים מ-17 מדינות ברחבי העולם לעצב דודל בהשראת קבוצת הכדורגל המועדפת עליהם. ב-Picnik, שירות עריכת התמונות של גוגל, נוספו לאחרונה אפליקציות חדשות המאפשרות להוסיף לתמונות הגולשים מדבקות או דגלים בהתאם לקבוצת כדורגל כלשהי וכן לצבוע את פני המופיעים בה בצבעים הרלוונטיים.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by