בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
עולם הפרסום בתדהמה: כוהנת הקריאייטיב תרצה גרנות הלכה לעולמה 
 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

אשת הפרסום שגידלה דורות של אנשי מקצוע הלכה אתמול (ה') לעולמה ממחלה קשה. גרנות הקימה ואף לימדה בבית הספר לפרסום ACC ובמקביל שימשה כיועצת קריאייטיב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הפרסומאית תרצה גרנות מתה אתמול (ה') בלילה ממחלה קשה. גרנות נחשבה לאחת הפרסומאיות הגדולות שקמו בארץ, ומותה התקבל בהפתעה בענף.

גרנות הקימה יחד עם האסטרטג מוטי מורל את ביה"ס לפרסום ACC, שהעביר בשנים האחרונות אלפי סטודנטים שהתברגו במקצועות הקריאייטיב. את המהלך עשתה גרנות - לפני כן מנהלת קריאטיב במשרד פרסום - לאחר שגילתה שגרפיקאים קיבלו שכר עבור עבודתם, ואילו עבודת הקופיירטר לא זכתה לתמורה כספית מצד משרדי הפרסום.

גרנות, קופירייטרית בעצמה, הגתה בין היתר ססמאות הנחשבות למבריקות, בניהן: "טיטולים", "אם שותים לא נוהגים", "חכו לי ביולי" של המכביה, "אלימות - זה לא ייפתר אם לא תספר" ועוד.

בראיונות שונים בשנים האחרונות מתחה גרנות ביקורת על התדרדרות הענף, שלדבריה "כבר אינו דורש מעצמו שום עומק, ואפשר לראות את התוצרים: הוא פחות אסטרטגי, יותר מגלומני, ומנותק מהצרכן. אתה מסתכל היום על רצועת פרסומות, וכל מה שאתה רואה זה שיר מהפלייליסט של גלגל"צ שמלווה כמה סצינות. בסוף יש אזכור למותג שאתה מיד שוכח".

בהזדמנות אחרת יצאה גרנות נגד משרדי הפרסום הגדולים ואמרה כי "סוכנויות הפרסום הפכו לסוכנויות נסיעות".

הלוויתה של תרצה גרנות תצא ביום א' ב-12.00 משער הגאולה בבית העלמין ירקון. יהי זכרה ברוך.

לפני כשנה שיתפה גרנות פעולה עם נענע10 בפרויקטים שונים, בהם הציגה את עבודות הסטודנטים שלה:

אנחנו נתנו את הבריף, הסטודנטים לפרסום במכללת ACC של תרצה גרנות, הביאו את הפרסומות >>>

הקופירייטרים הבאים של עולם הפרסום הישראלי נרתמים לשחרורו של גלעד שליט >>>
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by