פרסום ושיווק
עולם הפרסום בתדהמה: כוהנת הקריאייטיב תרצה גרנות הלכה לעולמה
צילום: אוראל כהן
עודכן
11:07 28/05/2010
דוד ורטהיים
אשת הפרסום שגידלה דורות של אנשי מקצוע הלכה אתמול (ה') לעולמה ממחלה קשה. גרנות הקימה ואף לימדה בבית הספר לפרסום ACC ובמקביל שימשה כיועצת קריאייטיב
גרנות הקימה יחד עם האסטרטג מוטי מורל את ביה"ס לפרסום ACC, שהעביר בשנים האחרונות אלפי סטודנטים שהתברגו במקצועות הקריאייטיב. את המהלך עשתה גרנות - לפני כן מנהלת קריאטיב במשרד פרסום - לאחר שגילתה שגרפיקאים קיבלו שכר עבור עבודתם, ואילו עבודת הקופיירטר לא זכתה לתמורה כספית מצד משרדי הפרסום.
גרנות, קופירייטרית בעצמה, הגתה בין היתר ססמאות הנחשבות למבריקות, בניהן: "טיטולים", "אם שותים לא נוהגים", "חכו לי ביולי" של המכביה, "אלימות - זה לא ייפתר אם לא תספר" ועוד.
בראיונות שונים בשנים האחרונות מתחה גרנות ביקורת על התדרדרות הענף, שלדבריה "כבר אינו דורש מעצמו שום עומק, ואפשר לראות את התוצרים: הוא פחות אסטרטגי, יותר מגלומני, ומנותק מהצרכן. אתה מסתכל היום על רצועת פרסומות, וכל מה שאתה רואה זה שיר מהפלייליסט של גלגל"צ שמלווה כמה סצינות. בסוף יש אזכור למותג שאתה מיד שוכח".
בהזדמנות אחרת יצאה גרנות נגד משרדי הפרסום הגדולים ואמרה כי "סוכנויות הפרסום הפכו לסוכנויות נסיעות".
הלוויתה של תרצה גרנות תצא ביום א' ב-12.00 משער הגאולה בבית העלמין ירקון. יהי זכרה ברוך.
לפני כשנה שיתפה גרנות פעולה עם נענע10 בפרויקטים שונים, בהם הציגה את עבודות הסטודנטים שלה:
אנחנו נתנו את הבריף, הסטודנטים לפרסום במכללת ACC של תרצה גרנות, הביאו את הפרסומות >>>
הקופירייטרים הבאים של עולם הפרסום הישראלי נרתמים לשחרורו של גלעד שליט >>>
עוד כתבות במדור
פרסום ושיווק
תגובות

תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ