בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
סקר TIM אפריל: פייסבוק לא לבד - יו-טיוב שוב עוקפת את ynet  
 
פרסום ושיווק |
 
אור הירשאוגה, Themarker

כזכור, בחודש שעבר עקפה הרשת החברתית פייסבוק את וואלה, ובכך חיזקה את מגמת השתלטות האתרים הבינלאומיים על צמרת הרשימה • גם שיתוף הפעולה החדש בין אתר נענע10 ו-msn מוביל את השני לעלייה בחשיפה וטיפוס של שלושה מקומות בדירוג הכולל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TIM לחודש אפריל מצביע על המשך התחזקותם של האתרים הבינלאומיים על חשבונם של האתרים הישראליים. הסקר מראה כי לראשונה מאז חודש ינואר, עקף יו-טיוב, אתר הווידיאו של גוגל את ynet ברשימת האתרים הזוכים לחשיפה הגבוהה ביותר.

בחודש שעבר עקף אתר הרשתות החברתיות פייסבוק את אתר וואלה. בחודש אפריל עמדה החשיפה לאתר יו-טיוב על 58.6%. זאת, בהשוואה לחודש מארס בו השיג האתר חשיפה של 55.5%. אחוז החשיפה של ynet, לעומת זאת, ירד ב-1.3% מ-57.6% ל-56.3%.

על אף ירידה קלה גוגל ופייסבוק ממשיכים להוביל ברשימה עם 90.4% חשיפה, ו-64.9% חשיפה בהתאמה.

בין השאר מציג הסקר לחודש אפריל נתונים ביחס לרמת השקיפות אותה מייחסים הגולשים למדיניות אתרים ברשת ביחס לנושאי פרטיות. לפי נתונים אלו כ-34.8% מהגולשים הישראליים סבורים כי רמת השקיפות המוצגת באתרים גבוהה. יתרת הגולשים, 65.2%, סבורים שרמת השקיפות בינונית או מועטה. מבין אלו ציינו 6.4% מהמשיבים כי הם סבורים כי כלל לא קיימת שקיפות בנושאים אלו ברשת.

החשיפה לאתר וואלה, ששמר על המקום השלישי ברשימה, ירדה מ-65.4% בחודש מארס ל-63.6% בחודש אפריל. על אף ירידה באחוזי החשיפה לנענע10, מ-26.3% ל-23.2%.
 
 

השת"פ בין נענע10 ו-msn בדמות MASA - מטפס למעלה

נתוני אפריל כוללים נקודת אור עבור שיתוף הפעולה החדש בין האתרים נענע10 פייסבוק ו-msn בדמות - MASA, עם עלייה בחשיפת האחרון מ-13.7% ל-16% וטיפוס של שלושה מקומות בדירוג הכולל.

האתרים mako ומעריב NRG שמרו על מקומם היחסי, עם 32.9% חשיפה ו-21.2% חשיפה בהתאמה. אתר רשת טיפס ארבעה מקומות בדירוג הכולל, עם 13.6% חשיפה. בזירת אתרי הספורט הצטמצם משמעותית הפער בין האתר ONE לאתר ספורט1, זאת לאחר ירידה בשיעור יחסי של 21% של הראשון – מ-16.2% ל-12.8%.

לפי נתוני הסקר הנוכחי, אחוז החשיפה של אתר TheMarker בחודש אפריל עמד על 13.3% בסקר הגולשים הכללי, ו-13.2% בחשיפה בגלישה ממקומות עבודה. אתר הארץ רשם חשיפה של 11.6% ואתר עכבר העיר מקבוצת הארץ שב להיכלל ברשימת האתרים המובילים עם 10.8% חשיפה. אתר גלובס הציג חשיפה של 13.6% ובדירוג הגלישה ממקומות עבודה עמדה החשיפה לאתר על 14.8%.

בזירת אתרי המסחר והלוחות עקף זאפ את לוח יד2 מבית ידיעות אחרונות על אף ירידה מ-24.9% חשיפה בחודש מארס ל-23.4% בחודש אפריל. לפי נתוני הסקר הנוכחי ירדה החשיפה ללוח יד2 מ-27.2% ל-23.1% - ירידה בשיעור יחסי של 15.1%. b144 ממשיך גם החודש להוביל על דפי זהב בזירת אתרי המודיעין, עם 23.5% חשיפה לעומת 16% חשיפה.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by