פרסום ושיווק
נענע10 נכנס לשוק הדרושים: השיק את מנוע החיפוש "נענע ג'ובס"
מתאים את עצמו למחפש העבודה, ולא להיפך. נענעג`ובס
צילום: גטי
עודכן
11:24 06/05/2010
נענע10 ברנז`ה
נענע ג'ובס יתבסס על הטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי SkillIQ ויוצע לדורשי העבודה בחינם - כאשר ההכנסות יגיעו מהמעסיקים, שישלמו עבור האפשרות לקבל פניות רק ממועמדים רלוונטיים שעברו סינון על ידי המערכת
האתר יוצע לדורשי העבודה בחינם, כאשר ההכנסות יגיעו מן המעסיקים, שישלמו עבור האפשרות לפרסם משרות ולקבל פניות רק ממועמדים רלוונטיים שעברו סינון והתאמה על-ידי המערכת. בהקשר זה, על פי הפרסומים, ההכנסות יתחלקו בין נענע10 ו-SkillIQ.
מהלך זה של נענע10 מאופיין למעשה באלטרנטיבה שהוא מציב למתחרים: ynet שמפעיל את אתר אולג'ובס, ווואלה - שהשיק לאחרונה את אתר ג'וב-סיטי, במשותף עם אתר יד2.
SkillIQ הוקמה ב-2008 על-ידי אריק פילסטיין (מנכ"ל), בהשקעה הגבוהה מ-1 מיליון דולר. הטכנולוגיה של SkillIQ יודעת לבצע התאמה מדויקת בין המשרות הרלוונטיות, על-פי פרופיל, כישורים אישיים ואזור גיאוגרפי מועדף, מסייעת למועמד להציג את היתרונות התחרותיים שלו בפני מעסיקים פוטנציאליים, ויודעת לתווך בין הצדדים בצורה אפקטיבית.
יצויין כי הטכנולוגיה שפיתחה החברה עומדת גם בבסיסה של סטארט-אפ אחר שהקים פילסטיין - Trollim, שזכה בכנס ה-TechCrunch50 האחרון בתואר " הסטארט-אפ הבינלאומי הטוב ביותר". Trollim מאפשרת להעריך כישורים ויכולות תכנות של מפתחים ומתכנתים, ומסייעת בהשמת עובדים בתחום ההיי-טק.
לדברי פילסטיין, "השותפות שלנו עם חברה ישראלית כמו נענע10 הוא מהלך חשוב עבור החברה. אני מאמין כי הטכנולוגיה שפיתחנו תעניק למחפש העבודה יתרון גדול מול הפלטפורמות האחרות הקיימות בשוק העולמי ותאפשר לנענע10 להפוך במהרה לאתר הדרושים הגדול בישראל".
גיא אליאב, מנכ"ל נענע 10, הוסיף כי "נענע ג'ובס שעלה לאוויר הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה לתת לגולש את כל מה שהוא צריך באתר, והוא מסמן את השדרוג המשמעותי והאיכותי שנעשה בתכנים של נענע10".
הקרב על הדרושים: קבוצת ידיעות מורידה כפפות >>>
עוד כתבות במדור
פרסום ושיווק
תגובות

תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ