בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
שוב רילוקיישן: בלוג ביקורת התקשורת של דבורית שרגל יעבור לאייס 
 
תקשורת |
 
דוד ורטהיים

הבלוגרית בעלת הבלוג הפופולארי Velvet Underground עוברת מאורנג' טיים לאייס המתחדש שם תשמור על פורמט דומה. שרגל: "רציתי לעבור יחד עם הבלוג לדירת פנטאוז במקום שני חדרים כדי שיהיה יותר מרווח לי ולקוראים ולמגיבים"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בלוג ביקורת התקשורת Velvet Underground יעבור בקרוב (שוב) לבית חדש: אתר אייס החדש בקבוצת קו מנחה, שיושק בסוף חודש מאי.

הבלוג הוקם ביום האחרון של 2005, ומאז, כמעט מדי יום, נסקרים בו מחדליה הקטנים והגדולים של התקשורת. בחצי השנה הראשונה נכתב הבלוג באנונימיות במערכת הבלוגים של nana10 "ישראבלוג", ובורסת השמועות בעניין הכותב/ים שקקה במערכות העיתונים. בסוף יוני 2006 חשפה דבורית שרגל, עיתונאית ותיקה, שהיא בעלת הבלוג.

הבלוג עבר גלגולים רבים, בהם גם ליווה את השקת הרשת החברתית "דה מרקר קפה", ובשנתיים האחרונות הפעילה אותו חברת פ.צ. בלוגים במסגרת פרויקט 'נבחרת הבלוגים' שלה באתר orange time. כעת כאמור, מצטרף הבלוג יחד עם שרגל, לקבוצת קו מנחה, שרכשה בסוף השנה שעברה את אתר אייס מידי יובל סיגלר תקשורת. בהקשר זה, גם הבלוג הטכנולוגי 140 של העיתונאית מעיין כהן נרכש על ידי קו מנחה בתחילת השנה.
 
שרגל ערכה וכתבה כמעט שני עשורים בעיתונים שונים (מ"חדשות" ועד "רייטינג"). בהמשך הייתה העורכת הראשית של "תפוז אנשים". היום היא ממשיכה לכתוב במרץ את ביקורת התקשורת היומית בבלוג, כמו כן היא מרצה ועורכת ואף מתנסה בכתיבת תסריטים וביזמות אינטרנטית. בנוסף, לפני כשנה הנחתה שרגל ב-nana10 את תוכנית ביקורת התקשורת היומית - "המגרסה", לצידם של דב גילהר, מיקי רוזנטל, דן שילון ועוד.

שרגל הסבירה היום ל-nana10, את סיבת המעבר לפלטפורמה החדשה ואמרה: "רציתי לעבור יחד עם הבלוג לדירת פנטאוז במקום שני חדרים כדי שיהיה יותר מרווח לי ולקוראים ולמגיבים".

גדי שמשון, מייסד ומנכ"ל פ.צ. בלוגים אמר: "ולווט הכניסה את המילה בלוג ללקסיקון של כלי התקשורת בישראל, ועיתונאים רבים קוראים אותה מדי בוקר כדי להתעדכן או לחפש את עצמם. אנחנו מאחלים לדבורית ולבלוג ולווט עוד שנים רבות ופוריות של בלוגים".

אורי רודריגז-גרסיא, מנהל התוכן בקבוצת קו מנחה הוסיף: "Velvet Underground הוא בלוג התקשורת המוביל בישראל, ואנו שמחים על הצטרפותה של דבורית לאייס החדש, שיהיה הבית של כל העובדים ומתעניינים בפרסום, מדיה, עיתונות ואינטרנט. קבוצת קו מנחה, מפעילת אתר אייס החדש, שמה לה למטרה להוביל את עולם התוכן של תעשיית הפרסום והמדיה בישראל, ודבורית היא הסנונית הראשונה המבשרת על הבאות".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by