בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הפרסום באינטרנט ב-2009 עקף את המגזינים 
 
 10.3% בלבד מתקציב הפרסום האמריקאי. הפרסום במגזינים    צילום: גטי    
פרסום ושיווק |
 
הראל עילם, 140

כך מדווחת היום חברת זניט' אופטימדיה. זוהי הפעם הראשונה שהפרסום באינטרנט עוקף את הפרסום במגזינים. לפי הדו"ח, רק לעיתונות המודפסת (23.1%) ולטלוויזיה (39.4%) יש כיום נתח שוק גדול יותר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ב-2009 ההכנסות מפרסומות באינטרנט היוו 12.6% מכלל הכנסות שוק הפרסום הבינלאומי - לעומת 10.3% בלבד לפרסום במגזינים. כך מדווחת היום חברת זניט' אופטימדיה (ZenithOptimedia). זוהי הפעם הראשונה שהפרסום באינטרנט עוקף את הפרסום במגזינים. לפי הדו"ח, רק לעיתונות המודפסת (23.1%) ולטלוויזיה (39.4%) יש כיום נתח שוק גדול יותר מהפרסום באינטרנט.

לפי דו"ח של פאורהאוס קופרס ו-AIB (סוכנות הפרסום האינטראקטיבית האמריקאית) שפורסם לפני מספר שבועות, הכנסות שוק הפרסום אונליין בארצות הברית הגיעו ל-22.6 מיליארד דולר בשנה שעברה. פרסומות במנועי חיפוש היוו 47% מכלל הכנסות הפרסום באינטרנט. מעבר לפרסום דרך מנועי חיפוש, הכנסות שוק הפרסום באינטרנט מורכבות מפרסומות באנרים (35%), מודעות בלוחות (10.2%), יצירת לידים (6.6%), פרסומות דיגיטליות אינטראקטיביות (4.4%) ופרסומות מבוססות דואל (1.3%).

שלושת הפורטלים המובילים - יאהו, MSN ו-AOL מהווים 22.5% מכלל שוק הפרסום האינטרנטי בארצות הברית. גוגל מצידה שולטת על 35.3% מהשוק.

השנים הבאות ימשיכו לראות צמיחה בנתח השוק של הפרסום באינטרנט ובטלוויזיה ודעיכה בפרסום במגזינים ובעיתונות. ב-2012 זניט' צופה נתח שוק של 40.6% לטלוויזיה, 19.4% לעיתונות המודפסת, 17.1% לאינטרנט ו-7.3% בלבד לפרסום במגזינים. בשנה שעברה כמות דפי הפרסומות שנמכרו במגזינים ברחבי ארצות הברית ירדה ב-26% ועומדת כעת על 169 אלף.

זניט' עדכנה את תחזית הצמיחה לשוק הפרסום הבינלאומי מ-0.5% ל-2.2% בזכות ההתאוששות הכלכלית ברחבי העולם אם כי החברה מעריכה ששוק הפרסום האמריקאי ימשיך לדעוך במהלך 2010 ויצנח ב-2% נוספים. המצב ימשיך להשתפר גם בשנה הבאה, טוענת החברה, עם צמיחה בשוק הפרסום של 4.1% ברחבי העולם ו-1.8% בארצות הברית.

עוד בבלוג 140 >>>
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by