בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
צפו במייקינג-אוף לפרסומת החדשה של סלקום 
 
פרסום ושיווק |
 
נענע10 ברנז`ה

אחרי שנענע10 וערוץ 10 הכריזו ש"אנחנו ישראלים מסמנים", סלקום יצאה לקמפיין בהשתתפות כבדי שמיעה ובשפת הסימנים במסגרת "סלקום משפחה". צפו בפרסומת ובמייקינג-אוף

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קשה לפספס את הפרסומת המשודרת בימים האחרונים בשלל הערוצים המתבססת כולה על שפת הסימנים. בסרטון, אשר הופק כחלק ממהלך אסטרטגי של "סלקום משפחה", יצאה החברה הסלולרית בקמפיין ייחודי בהשתתפות כ-40 חירשים וכבדי שמיעה.

הקמפיין התקדימי משלב את שפת הסימנים בשיר "מלך העולם" של שלמה ארצי עם המסר שלכל משפחה יש את הדרך שלה לתקשר באמצעות סרטון בו נערכת מסיבת הפתעה לנער החוגג יום הולדת וכולם שרים לו בשפת הסימנים.

 

>>> מאחורי הקלעים של הפרסומת:

בצפייה בחומרים שצילמו מאחורי הקלעים של הפרסומת ניתן לפגוש בקהילה המדברת בשתי שפות, אנשים שגדלו עם האמונה שחירשות אינה נכות, כאלה שמאמינים ששפת הסימנים היא חלק מהזהות שלהם, על אף הקשיים שמתוארים מאחורי הקלעים כמו למשל הפערים בין אלה ששומעים לכבדי השמיעה בעיקר כאשר השפה הבסיסית מתערבבת עם סלנג.

 
 

>>> צפו ב"תעביר את זה הלאה" של נענע10 וערוץ 10

הפרסומת של סלקום לא נחתה בחלל ריק. מספר ימים לפני עליית הקמפיין לאוויר בשלל הערוצים, עלה באתר nana10 פרויקט דומה תחת השם "תעביר את זה הלאה" ובשיתוף עם הארגון הנושא שם זה. הסרטון, פרי יוזמה של האתר ושל ערוץ 10, לקח על עצמו את עניין המודעות לשפת הסימנים עם ידוענים רבים ותחת השיר של אריק איינשטיין "אני ואתה נשנה את העולם".
 

"תעביר את זה הלאה" - מאחורי הקלעים

 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by