בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מועצת הכבלים והלוויין נגד התבורי'ס: חדלו מהתוכן השיווקי 
 
 שוב תוכן שיווקי, שוב - בזרוע של קשת. התבורי`ס   
פרסום ושיווק |
 
אופיר בר-זוהר, Themarker

התוכנית עם בני משפחת תבורי המשודרת בערוץ 24 שיווקה שלא על פי הכללים את המותגים "שלושת האופים" ו"שופרסל ישיר". המועצה יכולה במקרה כזה להשית קנס של 180 אלף שקל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מועצת הכבלים והלוויין דורשת מערוץ 24 השייך לקשת לחדול משידור תוכן שיווקי בתוכנית "התבורי'ס". המועצה דורשת מערוץ 24 להסיר אזכורים למותגים מסחריים במהלך התוכנית.

המועצה זיהתה שני מקרים שבהם נעשה פרסום אסור כזה - עבור המותגים "שופרסל ישיר" וכן עבור "שלושת האופים". המועצה יכולה לתת קנס של 180 אלף שקל (90 אלף שקל לכל אחת מהפלטפורמות יס והוט) במידה והיא מגלה הפרות בשידור. "התבורי'ס" היא תוכנית המשודרת בערוץ 24 ובה עורך הזמר שימי תבורי ובניו אודישנים לזמרות ליווי בסלון המשפחתי.
 
פעילות זו עומדת בניגוד לכללי התקשורת. חן
 פעילות זו עומדת בניגוד לכללי התקשורת. חן 
 צילום: יח"צ 
 
מהמועצה נמסר כי "בשבועות האחרונים נכללו בתוכנית 'התבורי'ס' אזכורים למותג "שלושת האופים", בין היתר, על ידי התייחסות המשתתפים בתוכנית למוצרי "שלושת האופים" בצורה מפורשת וצילומם בבירור של מוצרי "שלושת האופים", תוך זיהוי המותג לעיני המצלמה. בדומה, נכללו בתוכנית אזכורים למותג "שופרסל ישיר" בעצם הופעתו של שליח מטעם "שופרסל ישיר" אשר נשא ארגזים הנושאים את כיתוב המותג אשר הופיע גם על הסרבל בו היה לבוש".

יו"ר המועצה ניצן חן ציין: "הליך הבירור בעניין 'התבורי'ס' הינו חלק ממאמצי המועצה הפועלת, באמצעות אגף הפיקוח והבקרה, כנגד המגמה המתמשכת של הכללת תוכן שיווקי כחלק אינטגרלי, כביכול, ממהלך התוכנית. פעילות זו עומדת בניגוד לכללי התקשורת, והוראות הרישיון של הערוץ, אשר המועצה מקפידה על אכיפתם".

מערוץ 24 נמסר כי הערוץ פועלת תחת חוקי מועצת הכבלים והלווין ומנהל את עינייניו ישירות מול המועצה ולא על גבי העיתון.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by