בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
יש מצב לפוסטינור?  
 
 חופרת וסקסיסטית. פרסומת פוסטינור    צילום: צילומסך    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

ארגון ויצו חשף היום את הפרסומות הסקסיסטיות של השנה החולפת, זאת במסגרת התחרות השנתית הבאה להלחם בתופעה. בין ה"מועמדים": הקמפיינים של המשביר לצרכן, פוסטינור, AXE, פרופורציה ועוד. צפו והכריעו, איזו סקס לא עשה לכם את זה השנה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ארגון ויצו פרסם היום את זהות עשר הפרסומות שהגיעו לשלב הגמר בקמפיין "אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של שנת 2009. הקמפיין, שמתקיים לכבוד יום האישה הבינלאומי (שחל ב-8/3) יגיע לשיאו עם חשיפת הפרסומת הסקסיסטית של השנה ודירוג חמש הפרסומות הכי פוגעניות, שיפורסמו בערב מיוחד במסגרת פסטיבל אשה בתיאטרון חולון.

אות הקלון למפרסם הסקסיסטי של ויצו מוענק זאת השנה השנייה ברציפות. בשנה שעברה, במסגרת קמפיין ליום האשה 2009, אות הקלון הוענק לחברת "מי עדן" בגנות פרסומת לבר מים בה הוצגה הדוגמנית בר רפאלי כאשר היא זוחלת על דלפק במטבח ומנסה לפתות גבר עם כוס מים. בין הפיינליסטים בשנה שעברה היו גם גרנולה FREE, קונדומים R3, סבוני AXE ומשקה תפוזינה. כמו כן, במהלך 2009 חברת סלקום פרסמה התנצלות פומבית לאחר שארגון ויצו גינתה פרסום שהחברה הסלולרית שלחה למנויים שלה בו הופיעה תמונה של בר רפאלי בלבוש מינימלי.

בין השופטות שבחרו את הפרסומות נמצאות עו"ד ארנה לין – יו"ר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין ומ"מ נשיאת מועצת העיתונות, פרופ' חנה הרצוג - סוציולוגית מאוניברסיטת תל אביב, רונית ארנפרוינד-כהן - מנהלת האגף לקידום מעמד האישה בויצו, ועוד.

להלן עשר הפרסומות הפוגעניות של 2009 על פי בחירת השופטות, כולל שם הפרסומת והמדיום בו היא פורסמה. מתוכן כאמור, יבחר הקמפיין "הזוכה".
 

פוסטינור - קשה להמתיק את הגלולה

 
 

AXE - הדאודורנט בטעם שוקולד, הנשים בטעם רע

 

היתרונות הבולטים של אולימפוס

 

בלי פרופורציה?

 

איזה נשיות ואיזה נעליים. טו-גו

 

מלחמת השחרור של גולדסטאר

 

אורית (פוקס) וצללים בדואר ישראל

 

לא רק הנוזל כלים צהוב. פיירי

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by