בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
יוצאים מהנישה: משתתפי הפיפל מיטר משנים את הרגלי הצפייה 

יוצאים מהנישה: משתתפי הפיפל מיטר משנים את הרגלי הצפייה

 
תקשורת |
 
לילה כלכלי

12 משפחות ממדגם הפיפל מיטר הבודק את נתוני הרייטינג החליטו לנטוש את הכבלים והלווין ולהצטרף למהפכת ה-DTT. המשמעות: ברשותם יהיו רק 5 ערוצים בודדים, הנצפים ביותר, ואילו כל השאר - ישארו בחוץ. האם הדבר ישפיע על נתוני הצפייה להם ממתינים בקוצר רוח ומדי בוקר הזכייניות ומשרדי הפרסום? נציגת אחת המשפחות המשתתפות במדגם, מסבירה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by