בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
קוקה קולה: הדימיון בין הפרסומת שלנו לזו של יטבתה - מקרי  

קוקה קולה: הדימיון בין הפרסומת שלנו לזו של יטבתה - מקרי

 
פרסום ושיווק |
 
Themarker

הפרסומת של קוקה קולה, ששודרה במהלך משחק הסופרבול ועוררה הדים רבים בעולם הפרסום הישראלי, מציגה גבר צעיר כשהוא מהלך ברחבי המדבר מתוך שינה על רקע נעימת ה"בולרו"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הפרסומת של ענקית המשקאות הקלים קוקה קולה ששודרה במהלך משחק הסופרבול בשבוע שעבר - ובלטה בדימיון הניכר שלה לפרסומת כמעט זהה של יטבתה - אינה קשורה לפרסומת הישראלית וצולמה ללא ידע מוקדם על קיומה, כך טענה דוברת קוקה קולה בראיון למגזין הפרסום Advertising Age.

בפרסומת לקוקה קולה ששודרה במהלך הסופרבול, נראה גבר צעיר כשהוא מהלך מתוך שינה ברחבי המדבר, עד שהוא מגיע למקרר עמוס בבקבוקי קוקה קולה. בפרסומת כמעט זהה ליטבתה, נראה השחקן מיכאל הנגבי כשהוא הולך מתוך שינה ברחבי הנגב עד שהוא מגיע למסעדת יטבתה. שתי הפרסומות אף משתמשות באותה יצירה מוסיקלית, "בולרו" של ראוול.

רבים בישראל מיהרו לציין את הדמיון הרב בין שתי הפרסומות, ואף העלו לאתר שיתוף הווידאו יו-טיוב סרטונים המשווים בין שתיהן. בתגובה להאשמות כי העתיקה את הפרסומת מיטבתה, הגיבה קוקה קולה וטענה כי לא היתה מודעת לפרסומת הישראלית.

"כשיצרנו את הפרסומת, אנחנו וסוכנות הפרסום שלנו לא ידענו על הפרסומת של יטבתה. כעת, משראינו אותה, אנחנו חשובים ששתיהן מבדרות באותה מידה. למרות שהן אכן חולקות מספר אלמנטים משותפים, כל דמיון ביניהן הוא מקרי ואינו מכוון", אמרה דוברת קוקה קולה סוזן סטריבלינג. לדבריה, העובדה שלשתי הפרסומות התלוותה אותה נעימה קלאסית היא "צירוף מקרים מעניין". עם זאת, אמרה סטריבלינג כי הנעימה שנבחרה לפרסומת תואמת את המוסיקה הקלאסית שבחרה קוקה קולה לשדר בפרסומות הסופרבול שלה בשלוש השנים האחרונות.
 

על מה המהומה? צפו בשתי הפרסומות:

 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by