בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הומואים? לא בגמר הסופרבול 

הומואים? לא בגמר הסופרבול

 
פרסום ושיווק |
 
לילה כלכלי

גם 3 מיליון דולר לא הצליחו לשכנע את רשת CBS לשדר פרסומת לאתר הכרויות הומואי בגמר הסופרבול, מה שגרם לזעם גדול בשמאל האמריקני. סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום אדלר - חומסקי לא ממש מבין את הפסילה, אך בהחלט רואה את הערך בחשיפה שקיבל המותג בעקבותיה. צפו בעצמכם והכריעו, מותר או אסור לפרסום?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by