בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
יוצאים מהקן 
 
 ``נחזק את נוכחותנו בשוק התוכן הבינלאומי``. אבוט רייף המאירי     צילום: יח``צ    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

הצלחה מעבר לים גם לפורמטים סלולריים: "קן הקוקייה"- הפקה משותפת של אבוט רייפ המאירי וסלקום, נמכרה לחברת Electus המשותפת למשפחת מרדוק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת Electus רכשה את זכויות השידור לשעשועון האינטראקטיבי החדש "קן הקוקייה"- הפקה משותפת של חברת ההפקות אבוט רייפ המאירי וסלקום. "קן הקוקייה" הוא פורמט חדשני המשלב עולם וירטואלי באולפן אמיתי ומועבר בשידור חי בפייסבוק ובסלולר מידי יום.

העסקה הטריה הנה הראשונה מאז הודיע אמש בן סילברמן, מייסדה של Electus, לשעבר ראש חטיבת הבידור של NBC והמנכ"ל והבעלים של Reveille, הודיע על שותפות פיתוח והפצה חדשה של תוכן עבור הטלוויזיה, הקולנוע והמדיה הדיגיטאלית, עם חברת אבוט רייפ המאירי. Electus מאגדת תחת קורת גג אחת מפיקים, יוצרים, מפרסמים ומשווקים מכל העולם, במטרה ליצור מבחר רחב של תכנים עבור הפצה במגוון פלטפורמות ברחבי העולם.

על פי תנאי ההסכם, Electus תפתח את תכניה הישראלים של חברת אבוט רייפ המאירי בכלל הפלטפורמות בארה"ב, בעוד שלאבוט רייפ המאירי יש את ההזדמנות לשווק את תכניה של Electus לשוק הישראלי.

בן סילברמן אמר היום כי ""היקפי הפצת התוכן מתרחבים ומתפתחים במהירות ואני מרוצה ונרגש משיתוף הפעולה החדש לקראת בנייה של חברת ההפצה של הדור החדש שתחדור אל מודלים ופלטפורמות חדשות. העסקה עם אבוט רייפ המאירי תביא לשיתופי תוכן בהיקפים חסרי תקדים ברחבי העולם- הן על ידי הבאת התכנים האיכותיים שלהם לארה"ב והן בזכות ייצוא תכניה של Electus לקהל הישראלי".

גיא המאירי אמש, מנכ"ל אבוט רייף המאירי, הוסיף: "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, שמעניק הזדמנות יוצאת דופן – ליוצרים הישראלים ולחברה שלנו. התעשייה הישראלית שופעת רעיונות יצירתיים וכישרונות והעובדה עם Electus תאפשר לנו להעניק להם פלטפורמה ראויה ליוצרים מוכשרים ולחזק את נוכחותנו בשוק התוכן הבינלאומי".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by