בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
לראשונה מזה שנים: ידיעות אחרונות עלה בקמפיין טלוויזיוני 
 
 עכשיו הקמפיין. מוזס    צילום: אילוסטרציה    
תקשורת |
 
דוד ורטהיים

העיתון השיק אמש (ב') מסע פרסום לאחר שהצליח לשמור על מעטה חשאיות סביבו. הקמפיין ישודר רק בערוץ 10 וברשת, זאת על רקע המתיחות סביב שיתוף הפעולה של קשת עם ישראל היום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
עיתון "ידיעות אחרונות" השיק אמש (ב') קמפיין טלוויזיה, זאת לאחר שנים בהם נמנע מלעשות כן, זאת על רקע התחרות ההולכת וגוברת מצד "ישראל היום". במסגרת הקמפיין, השומר על הסלוגן הותיק - "העיתון של המדינה", מתמקד העיתון בחגיגות ה-70 ומציב בפני הצופים את הגליונות המיתולוגיים שליוו את האירועים המכוננים בתולדות המדינה.

בשנים האחרונות הקפיד "ידיעות אחרונות" לפרסם בעיקר ברדיו ולקראת סופי השבוע את העיתון, כאשר לטלוויזיה הוא הגיע רק לאחרונה - ולאחר שנגרר על ידי מתחריו בנישה - שם פרסם את מותג הבת של הקבוצה - לוח WIN WIM. את הקמפיין, שדבר קיומו נשמר בחשאיות מוחלטת, מוביל עבורו משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

על פי ההערכות בענף, הקמפיין ישודר רק אצל זכיינית ערוץ 2 "רשת" ובערוץ 10, ולא ב"קשת". זאת, בין היתר בשל שיתוף הפעולה בין "קשת" ו"ישראל היום סביב תוכנית "האח הגדול".

בשבועות האחרונים הודיע "ישראל היום" כי יגדיל את תפוצתו בימי שישי ל-350 אלף, זאת כמה ימים בלבד לפני פרסום נתוני סקר TGI לשנת 2009 לפיהם עלה כי "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" המשיכו ב-2009 את מגמת הירידה, אם כי בשיעור נמוך יותר. על פי אותו סקר, החינמונים, בראשם "ישראל היום", שמרו על כוחם.

לפני כשבוע עלה "ידיעות אחרונות" שוב לכותרות בשל היוודע דבר קיצוץ נוסף שמתעתד העיתון לבצע, במסגרתו 15-20 מעובדי העיתון זומנו לשימוע טרם פיטורים.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by