בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הקרב על הדרושים: קבוצת ידיעות מורידה כפפות 
 
פרסום ושיווק |
 
מעיין כהן, 140

יחד עם שחקן הרכש החדש - אולג'ובס, מציעה קבוצת ידיעות אחרונות למפרסמים חבילות גיוס המשלבות את כל מותגי הקבוצה: Ynet, כלכליסט, winwin והמוסף המודפס. וואלה ג'ובס מצידה, מתכוננת לקמפיין נגדי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קבוצת ידיעות אחרונות יוצאת לקרב על תחום הדרושים באינטרנט: "Alljobs וידיעות אחרונות מתחברים, וחוקי המשחק משתנים. מהיום, יש לנו פתרונות גיוס חדשניים שישנו את התפיסה של כל ענף הדרושים בארץ" - כך נפתחת מצגת של ידיעות אחרונות ואתר הדרושים AllJobs שנשלחה השבוע למעסיקים והגיעה לידי 140, במטרה להציע להם חבילות גיוס משולבות.

"כל המותגים של קבוצת ידיעות אחרונות התאחדו כדי לתת מענה מקיף לגיוס שלך", נכתב במצגת, המפרטת את כל אפשרויות הפרסום: המהדורה המודפסת, AllJobs, לוח winwin, אתר כלכליסט, מדור קריירה ב-Ynet שעלה לאחרונה ורשת אתרים מקצועיים, הכוללת בין היתר את דה מרקר, אתר פרופסור ואתר אגודת הסטודנטים. את מצגת הפלש ניתן לראות כאן.

מעבר לפרסום בעמודי הבית, מוצעות כתבות שיווקיות בערוץ הקריירה, וכן כתבות תדמית בווידאו. גם טוויטר ופייסבוק מגויסים, ולמפרסמים מובטח כי "אלפי מועמדים עוקבים אחרי AllJobs בטוויטר ובפייסבוק. זה הזמן לפרסם ולתקשר איתם בדרך חדשנית וישירה".

ידיעות אחרונות רכשה את אולג'ובס לפני כחצי שנה, תמורת כ-8 מיליון דולר, אולם הסכם שיתוף הפעולה הקודם של אתר הדרושים עם אתר יד2 הגיע לסיומו רק בחודש הקודם. במהלך החודש האחרון החלה ידיעות בשילוב הרכישה החדשה בקבוצה. כך למשל, מיתגה את מוסף הדרושים המודפס של העיתון תחת אולג'ובס, והקימה ערוץ קריירה. מיצובו של ערוץ זה נועד להיות לקהל הרחב, לעומת מדורי קריירה באתרים הכלכליים כגלובס ודה מרקר, המיועדים לרוב לבכירים.
 

וואלה ג'ובס: בקרוב הקמפיין

כאמור, עד הרכישה היווה פורטל אולג'ובס את זרוע הדרושים של יד2. בעקבות רכישתו על ידי קבוצת ידיעות, נכנסה יד2 כשותפה במיזם הדרושים וואלה ג'ובס, בו רכשה 50% תמורת 4 מיליון שקל. גורם בחברה מסר לאחרונה ל-140, כי יד2, הנוהגת לפרסם באופן קבוע בטלוויזיה, צפויה לקדם את המיזם המשותף בקמפיין בהמשך השנה.

קבוצת ידיעות, כאסטרטגיה, אינה נוהגת לפרסם בטלוויזיה, אולם חרגה לראשונה ממנהגה עם העלאת קמפיין ללוח winwin, המתחרה הישיר ליד2. הקמפיין ללוח המקוון עלה בזכיינית ערוץ 2 רשת, איתה יש ל-Ynet הסכם להפעלת אתר משותף. כחלק ממאמציה לכבוש את שוק הדרושים ותחום הלוחות בכלל, עשויה ידיעות לעלות שוב קמפיין טלוויזיוני, הפעם לאולג'ובס.

על-פי נתוני גוגל טרנדס לאתרים, אולג'ובס הוא היום אתר הדרושים המוביל בישראל, עם כ-80 אלף גולשים ייחודיים ביום (מצוין בגרף בכחול). מלבד וואלה ג'ובס (אדום) שצוין לעיל, שחקנים נוספים בתחום הם פורטל דרושים, Jobnet ו-JobMaster.

לבלוג 140 >>>
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by