בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
86% מכלל הגולשים הצעירים מחזיקים פרופיל אישי ברשתות החברתיות 
 
פרסום ושיווק |
 
הדס גליקו

כך על פי סקר TIM לשנת 2009 שיפורסם במלואו בשבוע הבא. הסקר גם ממליך את כוכבי העשור: הרשתות חברתיות, הצפייה בווידאו, הטוויטר והאינטרנט סלולרי, וקובע כי במהלך השנה החולפת הצטרפו כ-200 אלף גולשים חדשים לאינטרנט הישראלי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
יותר גולשים, יותר גולשים מבוגרים, יותר נשים, יותר וידאו ויותר גולשים ברשתות חברתיות. כך עולם מסקר TIM השנתי של חברת -TNS טלסקר את השנה והעשור שחלפו.

על פי הסקר, שיפורסם במלואו בשבוע הבא, עולה כי 68% מכלל משתמשי האינטרנט בישראל מחזיקים פרופיל אישי בלפחות אחת מהרשתות החברתיות. עוד מגלה הסקר כי האוכלוסיה המחזיקה בשיעור הגבוה ביותר של חברויות ברשת חברתית היא בני נוער וצעירים בגילאי 13-29 עם שיעור של 86%. במילים אחרות, רק לעשירית מהצעירים אין פרופיל ברשת חברתית. מדובר בגידול של 16% ביחס לשנה שעברה בה עמד שיעור החברים ברשתות החברתיות על 50% בלבד.

גם טוויטר לא דורך במקום, אם כי נשאר הרחק מאחור. בשמונת החודשים האחרונים צמחה המודעות לטוויטר גדלה באופן מרשים מ- 18% ל- 69%". שיעור המשתמשים בטוויטר גדל פי-8, מ-0.9% באפריל 2009 ל-6.9% בדצמבר 2009.

נתונים נוספים מהסקר: במהלך השנה החולפת הצטרפו למניין הישראלים הגולשים באינטרנט כ-200 אלף גולשים חדשים, כאשר היקף מספרם גדול מ-4.2 מיליון גולשים בדצמבר 2008 ל-4.4 מיליון בדצמבר 2009 (כולל אוכלוסייה יהודית וערבית גילאי 13+). עוד עולה כי השימוש באינטרנט בקרב שכבות הגיל הצעירות וגילאי הביניים (18-49) גבוה ומגיע לכדי 83%. ככל שעולה הגיל שיעור השימוש יורד עד לכדי 41% בקרב גילאי 65+.
 

יותר וידאו, יותר מהסלולרי

נתון נוסף שיעניין בוודאי את המפרסמים מראה כי בסוף 2009 הגיעה לשיא חדש מגמת העלייה החדה בצריכת ווידאו שהחלה במחצית העשור הקודם. שיעור הגולשים הצופים בווידאו עלה בדצמבר 2009 למקום השלישי עם 80 אחוזים, בהפרש לא גדול מהמקום השני - קריאת חדשות (87%) אך עדיין בהפרש גדול מהמקום הראשון - חיפוש מידע (95%). בשנים האחרונות עמד שיעור השימוש בווידאו באינטרנט על 70-73 אחוזים.

כמעט כל הגולשים הישראלים (96%) נוהגים לגלוש מביתם. בנוסף עולה כי כמחצית (51%) מהגולשים הבוגרים (גילאי 18+) נוהגים לגלוש באינטרנט ממקום עבודתם. שיעור הגולשים ממקום העבודה בולט במיוחד בקרב גילאי 30-49 ומגיע ל- 66%. מספר שעות הגלישה ביום ממוצע הוא כ-3.4 שעות לגולש (אוכלוסיה יהודית). 30% מהגולשים מבלים מעל 3 שעות ביום בגלישה באינטרנט. היקף של כ-90% גולשים ממחשב נייח, 37% גולשים ממחשב נייד. 17% גולשים כיום ממכשיר טלפון סלולארי בהשוואה ל- 12% לפני שנה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by