בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מדידת הרייטינג באינטרנט: כבר בסוף החודש 
 
 היכונו ל``נתוני האמת``. אתרי האינטרנט הגדולים   
פרסום ושיווק |
 
מעיין כהן, 140

העלות החודשית של המדידה היא 173 אלף שקל, כאשר גמיוז עצמה תכסה את חלקה של וואלה!, שהחליטה כזכור לא להשתתף. פאנל הגולשים צפוי לכלול 4,500 בתי אב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נתוני הרייטינג של אתרי האינטרנט בישראל צפויים כבר בסוף החודש. מדובר בנתונים מתוך מערכת הסייט סנטריק, המושתלת בשרתי האתרים ומספקת נתונים מדויקים על הגלישה. פאנל הגולשים (יוזר סנטריק), שצפוי לכלול 4,500 בתי אב, יוקם בחודש מרץ, ויספק נתונים דמוגרפיים וכמותיים החל מחודש יוני. כך עולה מפרוטוקול ישיבת ועדת המדרוג האחרונה.

עוד עולה מהפרוטוקול, כי העלות החודשית של המדידה היא 173 אלף שקל, כאשר גמיוז עצמה תכסה את חלקה של וואלה, שהחליטה לא להשתתף. האתרים המשתתפים במדידה משלמים בהתאם לגודלם. מהפרוטוקול עולה, כי גמיוז, שמכסה כאמור את וואלה, תשלם 22 אלף שקל בחודש, קבוצת MSN תשלם 16 אלף שקל בחודש, דה-מרקר ותפוז ישלמו כ-13 אלף שקל כל אחת, nana10 כ-12 אלף שקל ו-mako תשלם כ-9,500 שקל בחודש.

הפאנל, שיוקם במרץ, הוא מדגם אינטרנטי של גולשים, שבמחשביהם מותקנת תוכנה העוקבת אחר הרגלי הגלישה שלהם. יתרונה של מערכת זו היא פילוח הגולשים על-פי נתונים דמוגרפיים (גיל, מין, מצב משפחתי וכו'), שאמורים לספק למפרסמים כלי לפרסום מדויק וממוקד יותר. כלי זה מהווה כלי משלים לסייט סנטריק, ובין היתר יספק נתונים על הגלישה לוואלה ול-Ynet.

בשבועיים הקרובים תאסוף הוועדה חתימות מהמשתתפים לייסוד עמותה, שתוקם ב-14 בחודש, וב-21 בחודש צפוי התשלום הראשון, לשלושה חודשים.

חברת גמיוז, המיוצגת בישראל על ידי מרקט ווטש, זכתה במכרז למדידת רייטינג באינטרנט בסוף 2007, וגברה על נילסן, קומסקור ו-TNS (המפרסמת מדי חודש את סקרי TIM). המכרז יצא לפועל ביוזמת איגוד חברות הפרסום ומשרדי האינטראקטיב, ובשיתוף האתרים הגדולים בישראל. הנתונים, לכשיהיו זמינים, צפויים להתפרסם על בסיס יומי, בדומה לרייטינג של תוכניות טלוויזיה.

לבלוג 140 >>>
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by