בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
חברים חדשים: nana10 תמכור את הפרסום של פייסבוק בישראל 
 
פרסום ושיווק |
 
מעיין כהן, 140

דרמה בשוק האינטרנט הישראלי: במסגרת ההסכם עם הרשת החברתית שכזכור עקפה בחודש שעבר את ynet בהיקף הגולשים, תמכור nana10 את הפרסום בעמוד הבית של פייסבוק למפרסמים ישראלים. המטרה: יצירת גוש חוסם לוואלה-ynet. מנכ"ל nana10 גיא אליאב: "פייסבוק תהפוך חלק אינטגרלי בכל קמפיין בישראל"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nana10 הודיעה הבוקר על חתימת הסכם ייצוג ושיווק עם הרשת החברתית פייסבוק, במסגרתו תמכור את הפרסום בעמוד הבית (home) של פייסבוק למפרסמים ישראלים. עוד הודיעה החברה, כי בקרוב תציג את כלי הפרסום החדשים של פייסבוק במקביל לשיווקם במדינות שונות בעולם, וכי תקיים הדרכות וסדנאות למפרסמים הישראלים על אפשרויות הפרסום בפייסבוק. הפעילות צפויה להתחיל ברבעון הנוכחי, ותכלול בין היתר משלחת של נציגי פייסבוק שיגיעו לישראל לפגישות עם המפרסמים המובילים ועם משרדי הפרסום.

על פי ההסכם nana10 תמכור באופן בלעדי באנרים המופיעים בעמוד הבית של פייסבוק - מוצר חדש יחסית שכמעט ולא נעשה בו שימוש בישראל עד היום. מודעות אלה מאפשרות למפרסמים להפנות את הגולשים לפעילויות סביב המותג, שנועדו להגביר את רמת ה- Engagement (מעורבות) של הגולש בתוך הרשת החברתית, כגון עמוד אוהדים, טופס משוב, סקר, אפליקציה או משחק שפיתח המפרסם על הפלטפורמה. זאת, בנוסף לפילוח הגולשים על פי מין, גיל, מצב משפחתי, מיקום גיאגרפי ותחומי עניין.

כאמור, כרגע אין קמפיין ישראלי העושה שימוש בבאנר בעמוד הבית. nana10 תמכור גם את מודעות המלים המופיעות בעמודים הפנימיים של פייסבוק, אולם את אלה ניתן לרכוש גם באופן עצמאי, או באמצעות רשתות פרסום חיצוניות.
 
 

פייסבוק עברה את ynet

נציין, כי בספטמבר 2009 הודיעה רשת הפרסום אורידיאן כי תהיה המשווקת הבלעדית בישראל של באנרים בעמוד הבית של פייסבוק. ואולם, שיתוף פעולה זה הסתיים באופן מפתיע, ובחודש דצמבר האחרון שלחה החברה הודיעה ללקוחותיה, בה הודיעה על הפסקת פעילות הבאנרים בפייסבוק, אותה הסבירה ב"שינויים באופי הפרסום באתר". לא התקבלה תגובת אורידיאן.

הפופולאריות של פייסבוק בישראל צמחה בשיעור חד ועקבי בשנה האחרונה, והגיעה לשיא בחודש נובמבר האחרון. על-פי סקר TIM של מכון TNS/טלסקר, בנובמבר עברה פייסבוק לראשונה את אתר Ynet, ודורגה במקום השלישי ברשימת האתרים הפופולאריים בישראל, אחרי גוגל ו-וואלה, עם חשיפה שבועית של 62.1%. מנתוני TIM עולה עוד, כי מאז מאי 2009 רשמה פייסבוק צמיחה של כ-40% בחשיפה.

מנתוני חברת המדידה קומסקור עולה, כי בחודש נובמבר עקפה פייסבוק בפער קטן גם את וואלה ברמת החשיפה החודשית, ומספר הגולשים הייחודיים אליה עמד על כ-2.86 מיליון משתמשים בחודש, לעומת 2.83 מיליון גולשים לוואלה. נתונים אלה מציבים את פייסבוק כאתר השני הפופולארי ביותר בישראל, אחרי גוגל.
 
 

המטרה: יצירת גוש חוסם לוואלה-Ynet

בחודש שעבר חתמה nana10 על מסמך הבנות עם מיקרוסופט ישראל לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו יוקם גוף מאוחד שימכור את שטחי המדיה של שתי החברות, וישולבו הכלים הטכנולוגיים של מיקרוסופט והתכנים והחדשות של ערוץ 10, והנכסים הפופולאריים של nana10.

לדברי nana10, מהלכים אלו הגדילו את שטחי המדיה שתשווק פי 3 בתוך חודש, והופכים אותה לגוף האינטרנט הגדול בישראל. לדבריה, כמות שטחי המדיה שבשליטתה, יחד עם מיקרוסופט ופייסבוק, עומדת על יותר מסך שטחי המדיה של וואלה ו-Ynet ביחד, ומהווה אלטרנטיבה חדשה למפרסמים.

טענה זו מתבססת גם היא על נתוני קומסקור לחודש נובמבר שמציגה nana10, לפיהם יחד עם נכסי מיקרוסופט עומדת החשיפה לגוף המשותף על 2.9 מיליון גולשים בחודש, בניכוי חפיפות.

גיא אליאב, מנכ"ל nana10 אמר היום: "זו זכות להציג את פלטפורמת הפרסום של פייסבוק לשוק הישראלי, בשבועות הקרובים הצוות ב-nana10 יעסוק בהכנות להשקה הרשמית של פלטפורמת פייסבוק בישראל ויציג בפני מפרסמים את הפתרונות היעילים ביותר לקמפיינים שלהם".

בלייק צ'נדלי, סגן נשיא בפייסבוק מסר: "חברנו ל-nana10 מתוך ההכרה שלנו במובילות שלהם בשוק הפרסום הישראלי וההבנה של nana10 שמדובר כאן בהזדמנות פז עבור חברות לפנות ללקוחותיהם דרך הפייסבוק. אנחנו מצפים מהצוות ב-nana10 לעזור לחברות ישראליות לתכנן באפקטיביות ובהצלחה את הקמפיינים שלהן".
 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by