בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
TIM נובמבר: מהפך - פייסבוק עוקפת את ynet 
 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

מהפכה בהרגלי הגלישה הישראליים. על פי סקר TIM לחודש נובמבר, הרשת החברתית עוקפת לראשונה את אתר החדשות הנצפה במדינה מבית "ידיעות אחרונות", שהופך באחת לרביעי בגודלו בישראל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חפשו אותי בפייסבוק? הסלוגן מעולם לא היה נכון כל כך. על פי סקר TIM לחודש נובמבר, הבודק את רמת החשיפה לאתרי האינטרנט הישראלים, לראשונה מאז החלה המדידה, הרשת החברתית פייסבוק עקפה את ynet מבית "ידיעות אחרונות".

העקיפה בסיבוב הגיעה לאחר מספר חודשים בהן קפצה פייסבוק לשיאים חדשים של חשיפה, ולאחר שבחודש הקודם אף צמצמה את הפער מ-ynet מ-56.5% ל-61.2%. גם בחודש ספטמבר ניכרה מגמה דומה, כאשר הגיעה הרשת לשיא של 57.2%, זאת במקביל לירידה מתמדת של ynet ל-63.5% בלבד.

גם החודש כאמור, ynet המשיך את מגמת הירידה שלו והפך לראשונה בתולדותיו לאתר הרביעי הנצפה ביותר, כאשר גוגל נשאר כתמיד הראשון עם 92.3%.

בשאר הטבלה אין הבדלים משמעותיים לעומת הסקרים הקודמים: nana10 ומקו ממשיכים בריקוד הטנגו הקבוע שלהם ומתחרים על המקום החמישי (והשלישי מבין אתרי התוכן עם 28.2% ו-28.4% בהתאמה). עם זאת בקשת ככל הנראה יתאכזבו לגלות כי למרות נתוני הצפייה המרשימים של "האח הגדול", השפעת התוכנית לא הקרינה הפעם על הסקר החודשי.

מי שכן נהנים בסקר הנוכחי מהמשך הצמיחה הם דווקא אתר הלוחות יד 2 (27.6%) שרואה את הפירות משיתוף הפעולה עם וואלה (67.2%) המעניק לו עוד חשיפה ואת המקום השמיני בטבלה, ויוטיוב, שממשיך לצמוח, אם כי הפעם בשיעור נמוך של כמחצית האחוז.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by