בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
פייסבוק עוקפת את ynet: ישראל במקום הרביעי בעולם בגלישה ברשת החברתית 
 
תקשורת |
 
איילה צורף, Themarker

הישראלי הממוצע שוהה בפייסבוק 4.5 שעות בחודש, לעומת ynet, בו הוא נמצא כ-49 דקות. לפניו בדירוג נמצאות רק קנדה, טורקיה ובריטניה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
את העובדה שפייסבוק נהפך לאתר גדול בישראל כבר אין צורך להציג. הוא מדורג רביעי בכמות הגולשים בו מזה כמה חודשים.

כעת מציג TheMarker נתונים חדשים שטרם הוצגו אודות הרשת החברתית הגדולה בעולם, וגם בישראל: פייסבוק הוא האתר שבו מבלים הישראלים את מספר השעות הגדול ביותר בכל חודש מקרב האתרים הגדולים, בפער ניכר מאתרים גדולים אחרים. מנתוני מערכת המדידה קומסקור, בהשוואה בינלאומית בקרב גולשים בפייסבוק ממדינות שונות עולה כי חבר פייסבוק הישראלי מבלה בממוצע 270 דקות בחודש (ארבע שעות וחצי) באתר פייסבוק.

לא מדובר רק בשיא מקומי, אלא בנתון בולט ברמה הבינלאומית: ישראל היא המדינה הרביעית בדירוג העולמי בדקות שימוש בממוצע לגולש בפייסבוק.

המדינה שבה משקיעים הגולשים את הכי הרבה זמן בפייסבוק היא קנדה: חבר פייסבוק הקנדי הממוצע משקיע כמעט שש שעות בחודש בישיבה מול הפייסבוק. בקנדה יש, על פי קומסקור, כמעט 18 מיליון גולשים ברשת החברתית, בעוד בישראל יש 2.6 מיליון גולשים בחודש בפייסבוק - יותר ממחצית מספר הגולשים בישראל.

פייסבוק היא להיט גדול מאוד גם בטורקיה ובבריטניה, שתיהן מדורגות לפני ישראל במספר דקות השימוש בממוצע לגולש ברשת. גולשי פייסבוק האמריקאים, האוסטרלים והדנים נמצאים הרחק אחרי הגולש הישראלי בכל הקשור לדקות השימוש ברשת.
 

ynet: ראשון בחדשות, אחרון בזמן הגלישה

חסר מרכיבים שגורמים לגולש להישאר. ynet
 חסר מרכיבים שגורמים לגולש להישאר. ynet 
 צילום: צילומסך 
 
פייסבוק הוא האתר בעל מספר דקות השימוש הגבוה ביותר בישראל בקרב החמישייה הפותחת של האתרים הגדולים: מספר דקות השימוש בו גדול ב-165% מיוטיוב, שבו גולש הישראלי כ-102 דקות בממוצע בחודש; גדול ב-207% מדקות הגלישה בממוצע בוואלה, שבו שוהה הגולש המקומי כ-88 דקות בממוצע בחודש; וגדול ב-451% בדקות הגלישה שלו מ-ynet, שבו נמצא הישראלי כ-49 דקות בממוצע בחודש. ההשוואה לא הביאה בחשבון את גוגל, משום שהיקף דקות השימוש באתר אינו נתון רלוונטי כשזה נוגע למנוע חיפוש שהמטרה בו היא להיכנס ולמצוא את מבוקשך ולעזוב את האתר מהר ככל הניתן.

ynet הוא ככל הנראה אתר החדשות הגדול בישראל, אבל אין בו מרכיבים שגורמים לגולש להישאר בו זמן רב: הקהילות שלו פחות חזקות מאלה של תפוז ואין לו שירותי דואר (שירות אותו הוא צפוי להשיק בקרוב במטרה להגדיל את דקות השהות של הגולשים באתר), ומכאן הפער הגדול כל כך בינו לבין פייסבוק במלחמה על תשומת הלב של הגולש הישראלי.

בתחרות הזו פייסבוק מנצח את כולם באחוזים ניכרים. יוטיוב, אחד האתרים החזקים בעולם ואתר בעל אחוזי צמיחה מרשימים בשנים האחרונות, גם כשזה מגיע לאחוזי חשיפה בישראל, גם הוא לא מצליח להתקרב לפייסבוק בכל הנוגע לדקות גלישה.

למרות התוכן המגוון של אינספור סרטונים, סרטים, ערוצים ומוסיקה, יוטיוב לא מצליח למשוך את הגולש הישראלי להישאר בו שעות ארוכות כמו שעושה פייסבוק.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by