בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
הימורה של שופוהוליק: HOT משיקה את ערוץ "שופינג" 

הימורה של שופוהוליק: HOT משיקה את ערוץ "שופינג"

 
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

שנתיים לאחר הכישלון הצורב של מיזם TV mall444 ובחברת הכבלים מחליטים להמר בכל זאת על ערוץ קניות חדש ואינטרקאטיבי. המטרה: מינוף פלטפורמת ה-V.O.D. השאיפה: לנגוס בנתח הרווחים של ערוץ הקניות המיתולוגי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת HOT השיקה היום ערוץ חדש תחת השם "שופינג". בהקמת הערוץ הושקעו כ-2.5 מיליון ₪ והערוץ יפעל בשלב הראשון בשידורי ניסיון לקראת עלייתו הרשמית בינואר 2010.

עליית הערוץ החדש תואמת את אסטרטגיית חברת הכבלים להשקיע בשירות ה-VOD שלה שכן הערוץ, אשר יופק על ידי ענני תקשורת, למעשה ישלב בין ערוץ וידיאו רגיל לבין יכולת להזניק סרטונים לפי דרישה ישירות מה- HOT VOD.

בנוסף, השקת הערוץ מהווה גם הימור עבור חברת הכבלים, לפחות ברמת התוכן. רק לפני מספר שנים היה נראה כי שוק המסחר בטלוויזיה הולך וצובר תאוצה עם שני ערוצים חדשים - האחד TV MALL והשני נטאקשן. אולם, כשנה וחצי לאחר שהושק TVMALL (אפיק 444) הוא ירד מהאוויר בשל חוב של מאות אלפי שקלים. TV MALL היה ערוץ בבעלות גמול, גלית בן שמחון, אולפני הבירה, קבוצת שחר וקבוצת "מעריב". גם נטאקשן הספיק בינתיים לשנות מיתוג ופלטפורמה והפך ללא פחות מ-nanashops.

אולם, ככל הנראה ב-HOT מסתמכים על הניסיון המצטבר (והמוצלח) דווקא של ערוץ הקניות. אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת - המפיקה את הערוץ החדש, אשר חשף את הקמת הערוץ החדש ב-TheMarker ביולי האחרון, אמר כי לדעתו נקודת האיזון של הערוץ תגיע כאשר הוא ימכור ב-5 מיליון שקל לחודש. הערוץ החדש יתחרה בערוץ הקניות הוותיק אשר משודר בערוץ 21, אשר המחזור שלו הוערך לפני כחמש שנים ב-120 מיליון שקל בשנה ונחשב רווחי ביותר.
 

"הקפדנו על רמה טלוויזיונית"

הערוץ, יישדר 24 שעות ביממה ויכלול סרטי מכירה למוצרים ולשירותים מגוונים בתחומים שונים, ובראשם תיירות ונופש, תרבות, אטרקציות, טיפוח, עיצוב ונדל"ן, כאשר כל סרט ניתן לצפייה ישירה בכל רגע. בצד המכירות הרגילות, ישדר הערוץ לצופים מבצעים בזמן אמת, שיתעדכנו בכל יום בשעות קבועות, כגון טיסות במחירים מוזלים, כרטיסים להופעות, הצגות, אטרקציות, מכירות יומיות ועוד.

בצד הערוץ בטלוויזיה, יושק גם אתר אינטרנט, אשר יספק גם הוא אפשרויות לצפייה בסרטי המכירה של השירותים והמוצרים. כמו כן, יוקם במקביל לערוץ מועדון סלולארי, אשר יעניק ללקוחותיו מגוון הנחות ומבצעים.

אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת, מינה את דרור לוסטגרטן סמנכ"ל המסחרי בענני תקשורת למנהל המחלקה המסחרית של הערוץ ואת ירון בן חורין, מנהל הפיתוח העסקי בענני תקשורת למנהל הערוץ בשלב ההקמה. מירון אמר היום: "ערוץ שופינג משלב בין הנאה שבצפייה לבין ההנאה שברכישה. הקפדנו שקטעי הווידיאו המציגים את המוצרים יהיו ברמה טלוויזיונית גבוהה ויספקו תחושה של סקרנות מתמדת וחווית צפייה ייחודית ומהנה".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by