בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
קהל היעד: בלוגרים 
 
 דואגים לתפוצה, נטו. קמפיין ``מקום לדאגה``    צילום: מתוך הקמפיין    
פרסום ושיווק |
 
מעיין כהן, 140

גימיק משעשע או שימוש ציני? 10 מערכונים פונים לבלוגרים במסגרת קמפיין לתוכנית "מקום לדאגה". עידו קינן, אחד ממושאי הקמפיין: "זה פרסום ערמומי. קודם כל הוא מחמיא, ואחר כך הוא גורם לי לשלוח את הסרטון לאנשים אחרים". דבורית שרגל: "כל דבר שנעשה בהומור וברוח טובה, מקובל עלי"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10 מערכונים המוקדשים אישית לבלוגרים ישראלים ולגולשי טוויטר צולמו במסגרת קמפיין חברתי לתוכנית הטלוויזיה "מקום לדאגה" של ערוץ 10.

במסגרת הקמפיין, הפקה משותפת למטר הפקות, מקאן דיגיטל וערוץ 10, פונים כוכבי התוכנית באופן אישי לבלוגרים ישראלים מוכרים (שני סרטונים מוקדשים לגולשי טוויטר), ומזמינים אותם ואת הקוראים לצפות בתוכנית. זאת, במטרה שהסרטונים יזכו לחשיפה באותם בלוגים, ויופצו ברשתות החברתיות.
 

"עושים שימוש בשמות אנשים בלי לשאול"

איך הבלוגרים מתייחסים לשימוש בשמם? עידו קינן חש שיש כאן פגיעה בפרטיותו: "ברמה העקרונית הקמפיין מפריע לי משתי סיבות", הוא אומר. "עושים שימוש בשמות אנשים בלי לשאול, והם נתקלים בהם רק כשהסרטונים כבר באוויר. מעבר לפגיעה בפרטיות, זה פשוט לא מנומס. הדבר השני שמפריע לי הוא הדרך שבה הפרסום עצמו עובד: האם כשאני מקבל סרטון כזה, יש לי אפשרות לא להתייחס אליו ולהיות חלק מהקמפיין על כורחי?

"זה פרסום ערמומי", מוסיף קינן. "קודם כל הוא מחמיא, ואחר כך הוא גורם לי לשלוח את הסרטון לאנשים אחרים כדי להראות להם, ולשאול את דעתם. זה סוג פרסום, שגם מי שמסכים לו וגם מי שמתנגד לו, מדבר עליו".
 
 

"ידוע שהצליל הכי מתוק לאדם הוא שמו"

"לא כל שימוש בשם של מישהו הוא 'ניצול'". שרגל
 "לא כל שימוש בשם של מישהו הוא 'ניצול'". שרגל 
 צילום: nana10 
 
דבורית שרגל, שגם לה הוקדש סרטון, לא מסכימה עם קינן, וסבורה שהקמפיין משעשע: "כל דבר שנעשה בהומור וברוח טובה, מקובל עלי. חוץ מזה, ידוע שהצליל הכי מתוק לאדם הוא שמו (או הניק שלו, במקרה זה), כך שבהחלט חיבבתי", היא אומרת. "לא כל שימוש בשם של מישהו הוא 'ניצול' או חלילה 'ניצול ציני'. לי ההבדלים ברורים".

קינן מסכים שהקמפיין עשוי בהומור וברוח טובה, ועם זאת אומר: "אנחנו נוטים להתעלם מכך שמדובר בעולם הפרסום ובאנשים ציניים. כשהם אומרים שהמטרה שלהם היתה לפרגן לבלוגרים, צריך לזכור שהם לא מפרגנים לי באופן אישי, אלא יודעים שיש לי קוראים רבים ורוצים להגיע אליהם. אין כאן שום דבר אישי, אני כלי כאן. אני זוכר כל הזמן שלא מדובר בי, אלא ברצון ליצור קמפיין אפקטיבי".

את כל הסרטונים אפשר למצוא כאן. הנה שניים מהם, הפונים לעידו קינן ולדבורית שרגל:

לבלוג 140 של מעיין כהן >>>

 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by