בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
נמאס מפרסומות? שעון עצר יראה מתי מסתיים המקבץ 

נמאס מפרסומות? שעון עצר יראה מתי מסתיים המקבץ

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

כך על פי הצעת חוק חדשה של ח"כ כרמל שאמה: "כמו שהערוצים דואגים לפרסם את לוח התוכניות, חשוב שיתנו מידע על משך הפרסומות". אילון זרמון: "עכשיו אני רגוע, כי אני יודע שיש מי שמטפל בנו"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הצעת חוק חדשה שהוגשה אתמול על ידי ח"כ כרמל שאמה (ליכוד), מבקשת לקבוע כי בזמן שידור הפרסומות, יופיע על המסך שעון שיראה מתי יסתיימו הפרסומות, ומתי התוכנית שהופסקה תחזור לשידור.

שאמה טוען כי מדובר בהצעת חוק הרואה את טובת הצרכן. לדבריו: "כשם שהערוצים דואגים לפרסם את לוח התוכניות, כך חשוב שהצופים יכלכלו את זמנם בזמן הפסקת הפרסומות. מן הראוי שינתן לצופים המידע בדבר משך הפרסומות, כך שיוכלו לבחור מה לעשות ברגעים אלו".

בדברי ההסבר לחוק נרשם כי בדרך זו "הצופה יוכל לנצל את משך זמן הפרסומות או חלקם כראות עיניו, ולא ישאר בחוסר ודאות שבוי אל מול תשדירי הפרסומות, בחשש שאם יחליף ערוץ או יקום לבצע פעולות אחרות, יפספס את השידור שברצונו לראות. עם תחילת רצועת הפרסומות תופיע אינדיקציה על המסך בגודל סביר, ובצורה הנראית לעין, המעידה כמה דקות נותרו עד לחזרה לשידור התוכנית".
 

"הכי חשוב כרגע - להתעסק בפרסומות בטלוויזיה"

"ימנע את תחושת הצופים כי הפרסומות נמשכות עד אין קץ". שאמה
 "ימנע את תחושת הצופים כי הפרסומות נמשכות עד אין קץ". שאמה 
 צילום: אתר הכנסת 
 
בהצעת החוק התייחס ח"כ שאמה גם לאלו בהם החוק עשוי לפגוע - ערוצי הטלוויזיה המסחריים הממומנים מפרסומות, ואמר כי "החוק ישרת גם את ערוצי הטלוויזיה, בכך שימנע את תחושת הצופים כי הפרסומות נמשכות עד אין קץ".

אולם לא את כולם כצפוי, ההסבר שכנע. ההצעה, שתוכנה פורסם רק הבוקר, כבר זכתה להרמת גבה שלא לומר גיחוך, מצד משרדי הפרסום הגדולים. הבעלים ומנכ"ל משרד הפרסום 'זרמון גולדמן', אילון זרמון, אמר היום ל-nana10 כי "אני שמח מאד לשמוע על הצעת החוק של ח"כ שאמה. ככה כל אזרח יידע מתי הוא צריך לחזור לתוכנית האהובה עליו, ולתכנן את זמנו כראוי. באמת, הצעת החוק הזאת היא ההוכחה שיש אנשים רציניים בבית המחוקקים".

"עכשיו אני רגוע, כי אני יודע שיש מי שמטפל בנו", הוסיף זרמון. "יש מי שמטפל בבעיות הגזענות במדינה, בבעיות העוני והבריאות, בשחיתויות הגדולות, בפערים החברתיים, באמנים שלא גומרים את החודש, ברשויות המקומיות הצולעות, בתחבורה המיושנת, בזכויות האדם. עכשיו אני רגוע. ברור שחשוב יותר כרגע להתעסק בפרסומות בטלוויזיה, על זה אין ויכוח, ומיד כשנסיים עם הנושא הכאוב הזה נעבור לנושאים החשובים האחרים".
 
 

"כולם הרי יודעים שאזרחי ישראל טיפשים"

"מקווה שההצעה תתרחב למחוזות נוספים". זרמון
 "מקווה שההצעה תתרחב למחוזות נוספים". זרמון 
 צילום: יח"צ 
 
זרמון אף הוסיף כי "כולם הרי יודעים, ובראשם ח"כ שאמה, שאזרחי ישראל טיפשים, שהרי אין להם את ההבנה הדרושה לעזוב את מקבץ הפרסומות במידה ואינם זקוקים לו, ולכן יש להעריך את מאמציו הגדולים של הח"כ הנכבד להגן עליהם".

"אני מאוד מקווה שההצעה תתרחב למחוזות נוספים ויש לי כמה רעיונות משלי, למשל, שיחוייב כל שדרן להודיע מראש על אורך השיר שישמיע, על אורך הראיון שהוא מקיים, ושלפני כל כתבה בעיתון יופיע מספר המילים וזמן הקריאה הנחוץ, וכמובן, במשך היום ידווח כל כמה דקות, כמה זמן נותר עד הערב, ובלילה ידווחו לזוגות הרומנטיים מתי הירח עוזב אותנו".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by