בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
קריסטני הפנר - בעלת קבוצת פלייבוי - האורחת המרכזית של כנס סלקום למדיה 
 
 ``תחום פעילות שנמשיך להתמקד בו``. שפירא    צילום: רוני שיצר    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

במסגרת הכנס תרצה הפנר על "בניית מותג תוכן עולמי על פני כל המדיות"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
שביעות הרצון מכנס המדיה בשנה שעברה הובילה את סלקום להתכונן לבא בעקבותיו, שיהיה הפעם תחת הכותרת "עולם המדיה מתאים עצמו לצרכן החדש". על פי סלקום, הכנס ימקד בהתאמת עולם המדיה לצרכן החדש ויעסוק בין היתר בדפוסי השימוש של צרכן התוכן, בעולם ובישראל, בשינויים שעוברות תעשיות על מנת למנף את הסלולר כמדיה מרכזית - שוק הגיימיניג, הרשתות חברתיות, עולם הפרסום, החידושים בתחום המוסיקה, ותחומים פיננסים, ביישום אסטרטגיית cross platform על ידי מותגים שונים וכן בהתאמת התוכן לכל פלטפורמה.

על פי סלקום, לכנס, שיערך במהלך נובמבר באוניברסיטת תל-אביב, עתידים להגיע כ-1,500 מוזמנים מתעשיות המדיה, הפרסום, המוסיקה והטלוויזיה, אולם, האורחת המרכזית בו תהיה דווקא קריסטי הפנר (הבת של) - בעלת קבוצת פלייבוי Playboy, שתסביר לבאים "כיצד לבנות מותג תוכן עולמי על פני כל המדיות".

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום אמר היום: "כנס סלקום למדיה הראשון, היווה את ירית הפתיחה למהלך ארוך טווח שמטרתו ביסוס סלקום כחברה מובילה בשוק האינטרנט הנייד, המדיה והבידור - זהו תחום פעילות שנמשיך להתמקד בו".

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק הוסיף: "אחת לשנה מכנסת סלקום מומחים מרחבי העולם לדון במגמות ובהתפתחויות בתחום התוכן הסלולרי. בכנס השנה, בחרנו לעסוק בהתאמת עולם המדיה לצרכן החדש ולשמוע ממומחי תוכן מרחבי העולם על התמודדות הענף בו הם עוסקים עם סוגיות אלו. בזירה בה הצרכנים הפכו ליצרני התוכן ומפיציו, אנו מאמינים שיש מקום לדו שיח מתמיד, למידה והעשרה של בכירי התעשייה הישראלית עם הניסיון שיש לעוסקים בדבר בעולם".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by